• De stelling van vandaag luidt:
    Een fietshelm dragen is stom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    KirstenSnaps schreef:
    Leg dat al die duitsers maar is uit :Y). Nou ligt eraan. Als je een wielrennen -of hoe dat ook heet- bent of mountain biker, dan zou ik zeggen. Ja het moet, want dat is veiliger. Op een gewone fiets niet, dat ziet gewoon retard uit en al helemaal als ik denk aan al die blije duitse fietshelmpjes. Ben ik even blij dat dat in Nederland niet verplicht is.

    Haha x'D
    Je hebt echt helemaal gelijk!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij kleine kinderen vind ik het wel belangrijk,
    hun botten zijn nog heel kwetsbaar, en kinderen zijn veel wilder en vallen sneller dan een volwassene die gewoon oplet. dus een kind kan makelijk hoofdletsel krijgen, dus vind ik het wel belangrijk dat kinderen een helm dragen,
    alleen voor volwassene (iig boven 10 jaar) onzin.
    tenzij je wielrenner bent natuurlijk xD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Eens, de kans dat je van de trap valt of uit je bed valt is bijna net zo groot als dat je met de fiets valt. Moet je dan de hele dag+nacht een helm op?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 21:47 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    - Doe je wedstrijden op je fiets, is het heel handig, zoals bij wielrennen.

    -ben je een klein kind, die net leert fietsen is het ook heel handig.

    maar sorry ik irriteer me toch wel een beetje
    als je rond de 33 bent en je rijd op een tempo van 1 km per uur met een helmpje op.
    ja misschien kan het je leven redden, maarja je kunt dan net zo goed een helm gaan dragen tijdens het lopen voor het geval je omvalt ;)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 21:55 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Op mijn leeftijd? Yes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is stom,
    maar het is wel veel veiliger. Als papa gaat fietsen vind ik toch altijd dat hij een helm moet opzetten. Ookal trekt dat op de ballen.

    Handig veilig, maar ik doe het niet xD


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    het is veiliger maar het ziet er lame uit :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Vanaf je fietst als sport echt, dan is het wel nodig denk ik. Maar, als je gewoon naar school, of vrienden fietst, dan is het je eigen verantwoordelijkheid om te kiezen of je een helm draagt of niet. En ik vind dus ook niet dat dat verplicht moet worden ofzo. >< (:


    007

    Ik fiets regelmatig tegen lantaarnpalen aan ;$ maar alsnog, ik vind het echt overdreven en eerlijk gezegd zou ik me doodschamen:X

    (terwijl ik dat bij scooters dus weer niet vind, maar ik zie gewoon niet straks iedereen met een helm fietsen)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:53 ]

    Nouwh, ligt eraan waar je fietst en of je veel fietst, en je gedrag bij het fietsen!x'D
    Ik fiets altijd heel rustig en hou me heel goed aan de verkeersregels, en dan merk je tot je ergernis dat heel veel andere mensen da nie doen. Zoals automobilisten die j voor laten gaan en dan achter je langs scheuren! Da vind ik schandalig, als echt iedereen zo zou rijden zouden helmen wel verplicht moeten worden!x'D

    nerveus schreef:
    Mee eens, maar in Nederland is dat niet nodig, alleen als je gaat wielrennen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    het ziet er niet uit ! maar is wel veiliger :)

    Eens, maar het is wel veiliger.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik draag het sowieso nooit, maar ik vind het voor kleine kinderen die nog niet zo heel goed kunnen fietsen wel goed.


    Tanya is de beste.