• De stelling van vandaag luidt:
    Een fietshelm dragen is stom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het is misschien wel voor je veiligheid,maar ik vind het stom. Het ziet er afschuwelijk belachelijk uit. Dus voor gewoon te fietsen zou ik het niet opzetten alleen bij kleine kindjes die nog moeten leren fietsen. Of bij wielrenners ofzo, sporten waar het echt nodig is


    One Day you'll remember me...

    Eens :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ja x'D


    You can run but not hide

    Het is een dom zicht maar eigenlijk zouden meer mensen het moeten doen. [/ ikzelf draag geen helm]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ja :9~
    Natuurlijk wel nodig, maar kom, ik zie nou niet iedereen meteen een fietshelm dragen


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Killjoy schreef:
    Heel dom. Tuurlijk. We spreken elkaar nog eens nadat je gevallen bent.


    Just a simple "I love you" (:

    Eens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Eens.
    Zo'n ding op je hoofd is gewoon belachelijk.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Fictional schreef:
    Ja :9~
    Natuurlijk wel nodig, maar kom, ik zie nou niet iedereen meteen een fietshelm dragen

    Heel dom ja xp

    Killjoy schreef:
    Heel dom. Tuurlijk. We spreken elkaar nog eens nadat je gevallen bent.
    Ik geef haar gelijk. Het is misschien wel een stom zicht en zelf draag ik het ook niet, maar vorig jaar zat ik nog in de lagere school (basisschool), en met elke fietstocht moesten we een helm opzetten. Naar het schijnt was er een leerkracht gevallen (meester Nico, een jongen van 22 ofzo) en er zat een heel gat in zijn fietshelm. Zonder die helm was hij er dus niet meer geweest.


    Only losers can act the way you do

    nee als klein kind moet je het echt wel voor als je valt... asl je ouder bent val je minder snel maar tog is het handig het ziet er alleen niet uit dus ik draag het niet xD


    you were born original don't die as a copy

    Look at the german people...

    ik vind ja en nee...
    kleine kinders die nog niet zo goed kunnen fietsen vind ik dat ze wel een helm moeten dragen.. maar maar middelbare schoolleerlingen niet... eigenlijk is het best wel moeielijk voor te stellen als het nu verplicht was dan zou het miss heel normaal zijn...

    Op een gewone fiets heb ik dat volgens mij nog nooit gedaan. Maar als je een wielrenner bent ofzo, dan vind ik wel dat het moet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het ziet er best wel gaar uit, maar het is wel handig! Bij wielrenners ziet het er niet zo gaar uit.