• Bijna iedereen zegt dat k3 kinderachtig is enzo. Maar ik vind ze eigenlijk goed. Vroeger vond ik dat ook wel, maar nu k2, zoekt k3 op tv is geweest, ben ik weer helemaal fan van ze. Is dat raar?

    Want eigenlijk valt het wel mee met kinderachtig, want ze zingen ook over gevoelens die je zelf ook wel eens mee maakt.

    Iemand deze mening?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 18:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, I know. Maar later is het toch meer op kinderen over geslagen. Ik wordt helemaal happy van het nummer: Hippie Shake! (dance)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Prada schreef:
    Het is niet raar, iedereen heeft zijn eige smaak. Dus ik vind het volkomen normaal.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Dat is niet raar, bij ons op school hebben heel veel meisjes mama se op hun mobiel enzo, maar ik ben niet echt fan van ze ofzo, mara het was wel leuk om ze op tv te zien (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het niet raar hoor. Het is niet echt mijn smaak. Maar als jij het leuk vind, moet je er gewoon naar luisteren :')

    Ik ben ook fan (:
    Wat ben ik blij dat ik nog al mijn k3 spullen nog heb.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik vind ze niet leuk, nooit leuk gevonden ook. Ik vond Toybox veel leuker. K3 zingt wel over gevoelens enzo, misschien heb je wel gelijk. Maar die melodies, niet mijn ding. En van hun gedrag wordt ik chagarijnig, misschien acteren ze wel, maar toch. Als jij ze leuk vind, vind jij dat. Smaken verschillen en dat is maar goed ook.

    -dit is mijn mening-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nerveus schreef:
    ^Ben dus niet de enige! :O(yeah)


    Je bent zowezo niet de enige xD Ikke ook fan xD


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    ZoeZealous schreef:
    Ik ben ook fan (:
    Wat ben ik blij dat ik nog al mijn k3 spullen nog heb.


    Bij mij is het niet zo dat ik allemaal spullen enzo ga kopen en posters ga ophangen. Maar het is echt alleen de nummers,:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Bij mij is het niet zo dat ik allemaal spullen enzo ga kopen en posters ga ophangen. Maar het is echt alleen de nummers,:)


    Ik koop zelf ook geen spullen of cd's, maar ik had nog wat wat vroeger. En nog steeds mijn lievelings beker ;'D


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ja, dat kan ook.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    K3 is cool :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben niet fan, maar hun liedjes zijn altijd wel heel leuk. Ik zou in ieder geval niet wegzappen moesten ze op de tv komen.


    Let's do this poo

    Ik vind K3 ook leuk, hoor. ^^

    Ik ben niet echt fan, maar ik word wel altijd vrolijk als ik die liedjes hoor :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Dat gevoel heb ik nou ook. Maar de meiden zelf vind ik ook wel tof! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.