• Bijna iedereen zegt dat k3 kinderachtig is enzo. Maar ik vind ze eigenlijk goed. Vroeger vond ik dat ook wel, maar nu k2, zoekt k3 op tv is geweest, ben ik weer helemaal fan van ze. Is dat raar?

    Want eigenlijk valt het wel mee met kinderachtig, want ze zingen ook over gevoelens die je zelf ook wel eens mee maakt.

    Iemand deze mening?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 18:45 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sissel schreef:
    ^ Je weet toch dat K3 eerst voor volwassenen bedoeld was?

    =D
    Ja, maar dat konden ze niet goed, daarom gingen ze voor kinderen zingen =D


    - hoi ;D

    ik ben het eigenlijk best wel met je eens xD
    K3 rockt eigenlijk best wel als je er goed over nadenkt xD(vooral dat mamaze (ofzo) liedje van hun xD)


    j-rock=love

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook.
    Zeker als ze zo'n dingen gaan zingen. Dat is toch niet meer voor kleine kinderen? ;o


    Omg xD gaat helemaal plat hier zo ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik ben absoluut geen fan. Sterker nog; vind K3 vreselijk.
    Maar ontopic - nee, 't is niet raar.
    Maar over K3 gesproken.. Ik kan ze niet uitstaan. Ze zijn verdeurie in de 30 [/dacht ik] en dan zingen ze over 'oeh wat een regenboogje'.
    Ik noem maar wat hoor. ;]
    Ik vind ze niks, maar ieder z'n eigen smaak. [;


    -

    Ik vind het laatste liedje wel leuk eerlijk gezegd,maar echt fan nee niet echt.

    Van sommige liedjes wordt je ook heel vrolijk! (lol)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het zelf op zich ook wel grappig, omdat ik er vroeger naar luisterde. En ik vind dat je moet luisteren naar wat je leuk vind. Ik vind het i.i.g. niet raar.

    K3 aan de top xD


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Moustache schreef:
    (...)
    =D
    Ja, maar dat konden ze niet goed, daarom gingen ze voor kinderen zingen =D


    Dan mogen ze alsnog toch wel proberen om ook volwassenere mensen aan te trekken voor de muziek? En aangezien die kinderen er dan toch niets van begrijpen, what's the point?


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Raar is het toch niet, dat je het zelf vind? Iedereen heeft toch zijn eigen soort smaak. Ik vind het veel raarder als er mensen zijn die zeggen; k3 sucked & is kinderachtig, en wanneer die mensen k3 horen beginnen mee zingen en springen Oo