• het was opzich wel leuk, maar der waren dingen dat ik dacht: OMG x_x

    We hadden dus vandaag uitwisseling naar een duitse school. En vorig jaar hadden we ook uitwisseling met diezelfde school en toen hadden we dus echt een klas die vre-se-lijk was =3 Gelukkig hadden we nu een andere klas ='] Maar toen was ik nooit naar duitsland geweest, omdat die 2 keren dat wij naar hun gingen, kon ik niet *nog een paar andere ook..*

    Maaar.. dit vond ik opzich echt wel erg. Als je naar de wc moet, heb je niet een gewone wc, met een wc-rol-ding aan de muur hangen. Nee, je moet eerst je wcpapier pakken en daarna zijn der allemaal wc's. Ze zagen er een beetje uit als van die zwembad wc's, alleen dan niet van dat water op de vloer. :'D
    Ook was er geen prullenbak "in" de wc, wel een hele kleine bij de wastafels. Maar daarom heb ik wel medelijden met die meisjes =3

    En die school was opzich best wel ongezellig ingericht. Heel saai. En dan hingen er op sommige muren een soort schilderijtje met een tekening, maar dan niet een "normale" tekening. Nee, stel het je voor meer als een kleine kinder tekening =3

    Maaar.. na alles was het eigenlijk wel "leuk" geworden, het was in ieder geval leuker als de uitwisselingen die we vorig jaar hadden :'D (A)

    Heeft iemand ook wel eens een uitwisseling gehad? Zo ja, waar dan?

    Nog nooit een uitwisseling gehad, het lijkt me wel vet :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    Nog nooit een uitwisseling gehad, het lijkt me wel vet :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Courageous schreef:
    Nog nooit een uitwisseling gehad, het lijkt me wel vet :9~

    ik had vorig jaar al geen zin om naar uitwisseling te gaan, en toen heb ik al die keren met tegenzin alle tijd door 'gezeten'
    En nu vanmorgen had ik he-le-maal geen zin en toen was het leuker geworden dan ik had verwacht =3

    Jaaaaa. Zo ontzettend leuk! Ook naar Duitsland, en eerst kwamen zij hier een week, en toen een half jaar later gingen wij een week naar hun toe. ook hebben sommigen mensen uit mijn klas (konden maar 10 mensen mee) zijn naar Engeland geweest. Die Engelsen kwamen eerst hier, en nu moeten ze nog naar Engeland. Ergens in mei.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb dit jaar uitwisseling, met Walen. ._.

    Demure schreef:
    Jaaaaa. Zo ontzettend leuk! Ook naar Duitsland, en eerst kwamen zij hier een week, en toen een half jaar later gingen wij een week naar hun toe. ook hebben sommigen mensen uit mijn klas (konden maar 10 mensen mee) zijn naar Engeland geweest. Die Engelsen kwamen eerst hier, en nu moeten ze nog naar Engeland. Ergens in mei.

    bij ons is het steeds een schooldag ongeveer. Nooit heel lang =3
    maar ik zou daar echt geen week ofzo willen blijven :X
    -waar wij uitwisseling mee hebben-

    Whipple schreef:
    (...)
    bij ons is het steeds een schooldag ongeveer. Nooit heel lang =3
    maar ik zou daar echt geen week ofzo willen blijven :X
    -waar wij uitwisseling mee hebben-

    Bij ons wel. Duitsland dan. Ze waren allemaal super aardig, en één jongen was best wel heel erg leuk. =3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whipple schreef:
    (...)
    ik had vorig jaar al geen zin om naar uitwisseling te gaan, en toen heb ik al die keren met tegenzin alle tijd door 'gezeten'
    En nu vanmorgen had ik he-le-maal geen zin en toen was het leuker geworden dan ik had verwacht =3

    Wij kunnen het op school doen in het 5e/6e jaar. Ik denk dat ik volgend jaar wel eens ga kijken naar de info-dag :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, met België.
    Zo, whatthefuck main.
    DIE SCHOLEN ZIJN FOCKTOP!:X

    En dit jaar met Frankrijk fzoo.


    ok

    Wij niet, maar ik heb wel een Franstalige Belg in mijn klas zitten. Hij is cool n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    madenaah schreef:
    Ja, met België.
    Zo, whatthefuck main.
    DIE SCHOLEN ZIJN FOCKTOP!:X

    En dit jaar met Frankrijk fzoo.

    Pfa, onze scholen sucken inderdaad. ;x

    Demure schreef:
    (...)
    Bij ons wel. Duitsland dan. Ze waren allemaal super aardig, en één jongen was best wel heel erg leuk. =3

    deze klas -van dit jaar- was wel leuk opzich.
    Waren ook niet zo veel 'sukkel'jongens -dat hadden we de vorige keer wel, nu maar 1 of 2- maar der zaten nou niet bepaald gelijk hele hele knappe in. En ik weet eigenlijk niet of ze allemaal aardig zijn, ik heb maar met 2 duitse meisjes echt 'gekletst'.
    [wij moesten dus met iemand samen werken. -een duits kind 1/2 nederlander(s)- Gelukkig was ik met nog een ander meisje uit mijn klas. :'D Mijn duits is niet zo heel fantastisch als ik in het echt moet praten x'D =3
    En nadat je elkaar voorgesteld had -zeg maar-, toen moest je met een ander groepje samenwerken en samen een rollenspel bedenken. Was wel grappig om te doen, maar zo'n afgang x'D

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Pfa, onze scholen sucken inderdaad. ;x

    Sorry :X, maar die school was zo stil, er werd haast niet gepraat in de aula en tijdens de les was het ook al zo leeeeg O_o
    ik bedoel, mijn vriendin en ik waren er bijna uitgestuurd terwijl we daar niet eens hoorden 8DD
    ahah me vriendin schold die docenten uit qq.
    [KOWEED hier]


    ok

    Courageous schreef:
    (...)
    Wij kunnen het op school doen in het 5e/6e jaar. Ik denk dat ik volgend jaar wel eens ga kijken naar de info-dag :')

    als je een leuke klas hebt, is het veel leuker. Anders is der geen bal aan =']

    madenaah schreef:
    Ja, met België.
    Zo, whatthefuck main.
    DIE SCHOLEN ZIJN FOCKTOP!:X

    En dit jaar met Frankrijk fzoo.

    ik wil ook eens met een franse.
    ik wil wel weten hoe dat is =3

    Of met Spanje ofzoo =3