• Ik weet niet of dit mag ??..

    Ohjah ..dit is niet echt geschikt voor hele jonge lezers !!!

    Ik kwam op een site en toen las ik dus iets ik kan me daar zo boos over maken het gaat over een 9 jarig meisje hier is de link KLIK !!<<<---- oke iedereen heeft zijn eigen mening maar om het zo te schrijven vind ik wel heel zielig hoor , dat meisje is 9 dan ben je echt ziekelijk om haar de schuld ervan te geven .., ik ben niet tegen aborus in de meeste gevallen , maar ik ben er ook niet perse voor... desnoods is iedereen baas over eigen buik ! ....

    en jullie ?? zijn jullie voor of tegen (iedereen heeft zijn eigen mening en die respecteer ik volledig ;))



    (K)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 17:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    1 woord; afschuwelijk


    I solemny swear i am up to no good

    smileforme schreef:
    Een negenjarig kind wéét nog geneens wat het inhoud om moeder te zijn. -.-
    + gaan ze die 'verkrachting' nog goedpraten ook? ô.o
    BULLSHIT gewoon.


    Juist , je hebt helemaal gelijk

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 17:44 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Oké, dit vind ik wel heel erg. Kom op, niemand heeft het recht om iemand voor "slet" uit te maken, omdat diegene abortus pleegt. Zelfs de paus heeft het recht niet om zo iets te zeggen.

    En dan nog wat, als god bestaat dan zou hij niet kwaad zijn, want god houdt van iedereen en beschouwt iedereen als een gelijke. God zal het dan eens met de beslissingen die de mensen maken. Als de bijbel klopt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hoe ziek kan iemand zijn om zoiets te schrijven...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Hoe ziek kan iemand zijn om zoiets te schrijven...


    ja dan zit er wel een steekje los ....!!


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Kan een negenjarig kind dan al zwanger worden? oô ze is er wel erg vroeg bij dan -ik heeft geleerd dat je alleen zwanger kan worden als je je maandstonden al hebt gehad? Maar bon, de paus is een asshole? ik heb niet alles gelezen maar ik zag dat het over de paus ging. Als hij zo'n dingen goed praat. Bij zo'n dingen vind ik het kut dat ik gedoopt ben en dus katholiek ben. Ja hallo, als zij dat kind niet wil is het haar freaking keuze? Tss, de paus ook altijd met zijn 'Geen abortus dat is moord' Damn.

    omg -_-' dat is gewoon ziek.. ze mag het toch zelf weten.

    Een negenjarig kind dat zich verheugt op een moederschap? En dat de verkrachting een ongelukje was, gewoon omdat het meisje het zelf uitlokte? Wtf, bezielt die paus?

    Natuurlijk is het weer de schuld van de vrouwen want zij hebben seks voor het plezier en de mannen niet of wat? De mannen zijn hier wel de wezens met het wapen, de mannen zijn wel de wezens die naar hoerenkoten gaan als ze niet aan hun trekken komen, de mannen zijn wel de wezens die bijna altijd seks willen.

    En ik die dacht dat het katholieke geloof nog meeviel, zonder al die extreme dingen. Pff, alle geloven zijn gewoon verschrikkelijk als het erop neerkomt ._.

    Sorry voor de gelovigen onder ons. ;x

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:09 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik ben voor abortus
    ik werd na een paar zinnen al misselijk
    Ik moest vorig jaar een werk maken over abortus voor en tegen en dan kom je veel van dit soort teksten tegen echt misselijk makend als je het mij vraag. Maar als hun eigen kind zo iets zou mee maken zouden ze wss wel anders praten.


    For once I want to be the car crash.