• Maar niet weet wat het is?

    Ik heb op dit moment zo'n gevoel, het gevoel dat ik iets mis, maar ik weet echt niet wat. en het frustreerd me en ik voel me heel erg leeg en verdrietig zonder reden.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb dat, maar ik mis geen liefde, dat heb ik genoeg. Ik denk een zinvol leven, waar ik wat aan heb en leuk vind.


    Your make-up is terrible

    Heb ik wel eens vaker


    For once I want to be the car crash.

    Destroyed schreef:
    Ik mis iets. Ondertussen weet ik al wel wat het is, vroeger niet. Ik mis liefde; gewoon iemand waar ik geen woorden bij moet gebruiken -iemand die met één simpel oogcontact al weet wat je bedoelt,- iemand waar ik urenlang in zijn armen kan liggen en tot rust kom. Iemand die niet constant op me zit te roepen, iemand die van me houdt om wie ik ben. Iemand waar ik me goed bij voel, iemand waar ik jarenlang bij zou kunnen zijn. Iemand die er voor me is.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik weet wat je mist. Mij =3 Maar dat hoef nu niet meer want ik ben er heur n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Destroyed schreef:
    Ik mis iets. Ondertussen weet ik al wel wat het is, vroeger niet. Ik mis liefde; gewoon iemand waar ik geen woorden bij moet gebruiken -iemand die met één simpel oogcontact al weet wat je bedoelt,- iemand waar ik urenlang in zijn armen kan liggen en tot rust kom. Iemand die niet constant op me zit te roepen, iemand die van me houdt om wie ik ben. Iemand waar ik me goed bij voel, iemand waar ik jarenlang bij zou kunnen zijn. Iemand die er voor me is.

    mooi gezegd btw (flower)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb meestal het gevoel dat ik iets ben vergeten.


    VIP - Very Important Penguin

    Nicol schreef:
    (...)
    dat is het vast =]

    Ik weet het zeker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Je mist mij gewoon. (krul)
    Oké, ja ik dat heb ik vaak maar ik weet wel wat ik mis. -liefde, en de vrienden die ik hier heb.

    Ik voel mij zeer beledigt hoor! (huil)

    Niet echt. Soms voel ik me wel 'numb' en dat is echt niet fijn. Dan voel je gewoon.. niks. Damn =='


    No growth of the heart is ever a waste

    ja dat heb ik wel vaker idd. Ik vind dat zo'n vervelend gevoel! :/
    echt dan voel ik me de hele dag **** ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Asphyxia schreef:
    Niet echt. Soms voel ik me wel 'numb' en dat is echt niet fijn. Dan voel je gewoon.. niks. Damn =='


    op een een of andere manier moest ik nogal lachen om jou reactie ^^
    Dat stukje Dan voel je gewoon.. niks. Damn ==' is droog x'D :X

    maar to the point: dat heb ik ook weleens ja, maar ik vind het vaak niet eens zo erg aangezien ik mij meestal niet echt blij voel.. het is af en toe wel.. ja.. verlichtend.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja dat heb ik wel eens gehad ja..een jaar lang.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb het ook wel eens maar dan anders gewoon als ik naar school fiets ofzoo


    ailoveejoee.

    Zo voel ik me al een paar jaar. Maar gewoon door blijven leven en doorzoeken^^


    Music is the new sex

    Broadway schreef:
    Dat heb ik ook heel vaak, maar ik weet wat het is. - liefde/vriendje -

    Dat heb ik ook heel veel, tegenwoordig.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California