• Rosalie is een typisch meisjes meisje. Haar ouders zijn rijk, en zoeken de beste en rijkste jongens voor haar uit. Ze studeerd aan de mode-opleiding in Amsterdam. Iedere dag zit ze uren in de trein voor haar opleiding. Op een dag komt ze Jake tegen, hij is het complete tegenbeeld van Rosalie. Al snel worden ze goede vrienden of zelfs meer, waar haar ouders fel op tegen zijn. Hij is niet wat ze in de toekomst van Rosalie zien passen. Zal de vriendschap/relatie stand houden tussen Rosalie en Jake?


    Jake zit in het leger, hou daar rekening mee:')



    Ik heb geen rollen meer over!

    Moeder: Natasha Evans
    Vader: Eduard Evans
    Jongen 1: Adam McStorm
    Beste vriendin Rosalie:Kiki(Kiko) Lov Treyson
    Beste vriend Jake:Alex van den boogaard

    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 21:37 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naam: Shanice Fay McDonald
    Leeftijd: 18
    Foto:[url=http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2008/12/victoria-justice-2.jpg[/url]Deze[/url] [url=http://images.fanpop.com/images/image_uploads/kristin-kreurk-kristin-kreuk-533004_500_394.jpg[/url]of deze[/url]
    Karakter: kan erg zeuren,flapuit,betrouwbaar,spontaan,neemt actie als ze iets wilt,Houd veel van vrienden en familie maar als iemand haar pijn doet komt het nooit meer goed.
    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ow juah en ik wil beste vriendin Rosalie


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Beste vriendin Rosalie
    Naam Kiki Lov Treyson (bijnaam is "Kiko" )
    Leeftijd 17
    Foto Kiki
    Karakter Kiki is een heel spontaan, lief en goedlachs meisje. Ze vindt het heel leuk om dingen te doen met haar vrienden, en zal dan ook alles voor haar vrienden doen. Ze probeert ze van al het kwade te behoeden. Het liefst zit ze met een groepje op de bank met wat popcorn naar tv te kijken, maar naar de bioscoop gaan vindt ze ook heel leuk. Ze lacht heel veel met haar vriendinnen, maar bij onbekenden is ze een beetje verlegen. Kiki heeft nog een vier jaar oudere broer Oliver.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:42 ]


    rules don't stop me

    xBabyxFacex schreef:
    Naam: Shanice Fay McDonald
    Leeftijd: 18
    Foto:[url=http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2008/12/victoria-justice-2.jpg[/url]Deze[/url] [url=http://images.fanpop.com/images/image_uploads/kristin-kreurk-kristin-kreuk-533004_500_394.jpg[/url]of deze[/url]
    Karakter: kan erg zeuren,flapuit,betrouwbaar,spontaan,neemt actie als ze iets wilt,Houd veel van vrienden en familie maar als iemand haar pijn doet komt het nooit meer goed.
    XoxO


    De beide foto's doen het niet.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:38 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Holly schreef:
    Beste vriendin Rosalie
    info komt zo


    Oké, is goed.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 20:54 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Die rol is net weggegeven, sorry. Tenzij die van jou heel goed gaat zijn. Want ij die andere doet de foto het niet, en ze is Ofline.

    Is goed, laat het maar weten! Als het niet zo is, maak ik wel een andere rol : -)


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    (...)
    Is goed, laat het maar weten! Als het niet zo is, maak ik wel een andere rol : -)


    je mag er wel meer maken, dan kan ik beginnen met de eerste delen online te zetten:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    je mag er wel meer maken, dan kan ik beginnen met de eerste delen online te zetten:')

    Oke :'D


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    (...)
    Oke :'D


    Je hebt de rol van Bf Rosalie gekregen. :') Dan heb ik al een complete rol. -kijkt blij-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Naam Adam McStorm
    Leeftijd 18
    Foto Adam
    Karakter Adam is een rustige jongen, vaak soms een beetje stil. Hij zit graag alleen op zijn kamer, maar kan ook graag dingen doen met zijn vrienden. Het liefst hangt hij dan buiten, staat hij een beetje te roken of gaat hij uit. Een echte meisjesverslinder is hij niet, al vinden meisjes hem vaak wel interessant. Hij gaat er vaak niet op in, alleen als het meisje ook echt de moeite waard is. Van sletjes en bitches moet hij dus niets hebben.


    rules don't stop me

    Sentiment schreef:
    (...)

    Je hebt de rol van Bf Rosalie gekregen. :') Dan heb ik al een complete rol. -kijkt blij-

    Thank you :'D
    Ja sorry, was even aan de andere bezig :'D


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    Naam Adam McStorm
    Leeftijd 18
    Foto Adam
    Karakter Adam is een rustige jongen, vaak soms een beetje stil. Hij zit graag alleen op zijn kamer, maar kan ook graag dingen doen met zijn vrienden. Het liefst hangt hij dan buiten, staat hij een beetje te roken of gaat hij uit. Een echte meisjesverslinder is hij niet, al vinden meisjes hem vaak wel interessant. Hij gaat er vaak niet op in, alleen als het meisje ook echt de moeite waard is. Van sletjes en bitches moet hij dus niets hebben.


    Is dit jongen 1 of Best friend van Jake?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Is dit jongen 1 of Best friend van Jake?

    O ja, even denken.
    Hmm, wat vind jij het best passen? Ik dacht in het begin beste vriend van Jake, maar als jij het beter bij jongen 1 ofzo vindt passen, mag je het daar ook wel doen.


    rules don't stop me

    Holly schreef:
    (...)
    O ja, even denken.
    Hmm, wat vind jij het best passen? Ik dacht in het begin beste vriend van Jake, maar als jij het beter bij jongen 1 ofzo vindt passen, mag je het daar ook wel doen.


    Dan wordt het jongen 1 maar ik maak hem een jaar ouder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dan wordt het jongen 1 maar ik maak hem een jaar ouder.

    is goed :'D
    heb je er nog meer nodig?


    rules don't stop me