• Vroeger was ik echt over obsessed with Bill. Het begon 3 jaar geleden of zo. Elke avond zat ik filmpjes te kijken en dergelijke. Maar nu kijk ik helemaal anders naar Bill. Ik keek net naar filmpjes waar ie huilt, waar ie eerlijk is in interviews, dingen die me raken. Het is alsof ik hem al jaren ken. Maar dan echt ken. Soms heb ik periodes, waar ik helemaal niet zo vaak aan 'm denk. Maar nu komt alles weer terug. Ik heb vannacht over hem gedroomd, ik ga voor het allereerst naar een concert, ik zal hem dus voor het eerst zien. Misschien is dat wat overweldigend? Want ik kan echt gaan huilen. Ik wil zo hard bij hem zijn. Het is alsof dat zo hoort te zijn. Ik ben niet zo'n fan als iedereen denkt na dit te lezen. Volgens mij is het feit dat hij het nooit zal weten, even heel erg moeilijk voor me. Nu vindt iedereen me zielig, waarschijnlijk. En denkt iedereen: 'Zo voelt iedereen zich.' Maar nee, soms ga ik echt kapot vanbinnen om Bill. Hoewel ik dat nooit, nooit laat zien. Tegen niemand. En ik moest het gewoon kwijt, ookal slaat het voor jullie waarschijnlijk nergens op. Het betekent wel veel voor me dat het er eindelijk na al die tijd uit is.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 11:37 ]

    Ik snap wat je bedoeld;)
    Ik vind je helemaal niet zielig:Y)
    Wat Cherished zei lijkt me inderdaad het handigst, om een verhaal over hem en jou te schrijven. Dan kan je al je fantasieeen(oke, dat klonk verkeerd xD) op papier schrijven;)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 14:01 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik snap het,
    en ik denk niet dat iemand dat zielig moet vinden want er zullen er wel meer zijn die dat bij mensen hebben.

    Ik snap je echt zo zwaar. Mijn periode met Bill is net gedaan, en ik ben eigenlijk best wel bang dat het terug komt. Maar het gaat vanzelf over, als ik je daarmee misschien een beetje gerust kan stellen? (:
    Je mag altijd naar me komen als je wil praten =)


    Let's do this poo

    Desireless schreef:
    Ik snap je echt zo zwaar. Mijn periode met Bill is net gedaan, en ik ben eigenlijk best wel bang dat het terug komt. Maar het gaat vanzelf over, als ik je daarmee misschien een beetje gerust kan stellen? (:
    Je mag altijd naar me komen als je wil praten =)

    Ik heb het meer dan één keer, zeg maar. Verschillende periodes. Maar dit keer heb ik het het zwaarst zitten. En ik hoop echt dat het over gaat. Bedankt, zal ik doen als ik er nood aan heb :')

    Ik vind je niet zielig hoor, ik vind het zelfs knap dat je het durft te zeggen.
    Er zijn wel meerdere fans met zulke periodes, ik ben er al uit 'gegroeid' zeg maar.
    Maar grotendeels door het schrijven van FF's, ik blijf ze nu ook schrijven omdat ik bang ben weer in zo'n periode te komen.
    Misschien helpt dat ook wel bij jou.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik had het ook lang, maar nu niet meer.
    En het is klote en het doet pijn om te weten dat hij toch onbereikbaar is, maar ...
    Er zwemmen genoeg vissen in zee.
    Op momenten als deze is het moeilijk, nauwelijks niet te geloven.
    Ik ook niet, toen.
    Maar nu ben ik weer verliefd, en afgewezen, en nu kan ik ook niet geloven dat er nog zovele andere zijn maar ..
    Vroeg of laat vindt je hem ...
    Niet nu, dat is duidelijk.
    Maar liefdes die zoek je ook niet, die komen vanzelf.
    Heb even geduld. Het gaat weer over, zoals toen.
    En je zal zien, als je een vriend hebt, dan zal je meer gaan beseffen dat er inderdaad genoeg lieve jongens bestaan .. Waarvan één zelfs wel de ware kan zijn ...

    Het lukt je wel. ;]
    Het lukt iedereen, er zijn zovele wegen.
    Ik zat een jaar terug ook zoals jij.
    'Ik zal hem nooit vergeten, ik zal altijd van hem houden, hem altijd graag zien. Ik hou zo van hem dat ik nooit over hem geraak.'
    Maar weetje, zoiets heeft gewoon tijd nodig en dan kan het ook inderdaad zijn dat je zo denkt.
    Maar geloof me, iedereen komt erbovenop.
    Denk anders niet zoveel aan hem, (ookal weet ik hoe moeilijk zoiets is), en probeer fun te maken met vrienden. Desnoods praat je er met hen over. Ze zullen je vast steunen en troosten, .. Zeker als het echte vriendinnen zijn!


    Succes! ;)

    - Ik help gewoon graag mensen. Ik heb zelf ook iemand die me begeleidt. Ik leer van haar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik voel met je mee.Ik voel me net zoals jou.Bill maakt mijn leven compleet en toch zo ingewikkeld.Hij maakt dingen in mij los dat niemand anders kan, terwijl hij daar helemaal geen weet van heeft.Hij laat mij stralen zonder dat hij bij mij in de buurt is.En het is zo pijnlijk om elke keer naar hem te zien, omdat ik toch weet dat hij onbereikbaar is.Ik heb al zoveel blogs en nota's over hem geschreven op netlog.Als je wilt praten, ik weet hoe jij je voelt (flower)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 23:08 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Chill schreef:
    Ik had het ook lang, maar nu niet meer.
    En het is klote en het doet pijn om te weten dat hij toch onbereikbaar is, maar ...
    Er zwemmen genoeg vissen in zee.
    Op momenten als deze is het moeilijk, nauwelijks niet te geloven.
    Ik ook niet, toen.
    Maar nu ben ik weer verliefd, en afgewezen, en nu kan ik ook niet geloven dat er nog zovele andere zijn maar ..
    Vroeg of laat vindt je hem ...
    Niet nu, dat is duidelijk.
    Maar liefdes die zoek je ook niet, die komen vanzelf.
    Heb even geduld. Het gaat weer over, zoals toen.
    En je zal zien, als je een vriend hebt, dan zal je meer gaan beseffen dat er inderdaad genoeg lieve jongens bestaan .. Waarvan één zelfs wel de ware kan zijn ...

    Het lukt je wel. ;]
    Het lukt iedereen, er zijn zovele wegen.
    Ik zat een jaar terug ook zoals jij.
    'Ik zal hem nooit vergeten, ik zal altijd van hem houden, hem altijd graag zien. Ik hou zo van hem dat ik nooit over hem geraak.'
    Maar weetje, zoiets heeft gewoon tijd nodig en dan kan het ook inderdaad zijn dat je zo denkt.
    Maar geloof me, iedereen komt erbovenop.
    Denk anders niet zoveel aan hem, (ookal weet ik hoe moeilijk zoiets is), en probeer fun te maken met vrienden. Desnoods praat je er met hen over. Ze zullen je vast steunen en troosten, .. Zeker als het echte vriendinnen zijn!


    Succes! ;)

    - Ik help gewoon graag mensen. Ik heb zelf ook iemand die me begeleidt. Ik leer van haar.

    Wauw, ik vind het echt super dat je zoveel moeite doet om me te helpen. En ik weet het, je hebt zo gelijk. Maar ik blijf gewoon hopen, en dat kan ik beter niet doen. Ik stel me voor hoe het zou zijn met 'm en zo van die dingen. En dan verbreekt iets dat en dat zegt dat het toch niet zal lukken. Ik weet dat ik erover geraak, maar misschien duurt dat wel nog lang..
    Maar echt superbedankt!

    Ik heb de periode Bill nu een jaar achter de rug, ik dacht ervan af te zijn maar nu heb ik hetzelfde met Strify. En soms als ik naar filmpjes kijk over Bill komen die oude gevoelens weer boven. Maar nu heb ik het echt super erg te pakken. Ik weet hoe je je voelt, ik schrijf nu ook FF met mezelf als hoofdpersoon, het is fijn om je dromen daarin kwijt te kunnen.


    -

    Sensible schreef:
    (...)
    Wauw, ik vind het echt super dat je zoveel moeite doet om me te helpen. En ik weet het, je hebt zo gelijk. Maar ik blijf gewoon hopen, en dat kan ik beter niet doen. Ik stel me voor hoe het zou zijn met 'm en zo van die dingen. En dan verbreekt iets dat en dat zegt dat het toch niet zal lukken. Ik weet dat ik erover geraak, maar misschien duurt dat wel nog lang..
    Maar echt superbedankt!

    Geen dank. Ik wil gewoon dat mensen zich goed voelen en zich niet in de nesten werken zoals ik.

    En je zit op de goede weg dat je weet dat je over hem geraakt ...
    Vroeg of laat .. het heeft dus gewoon tijd nodig. Desnoods ga je eens bij de jongens van je klas/school staan. Dat leidt je misschien wat af? Ikzelf sta ook altijd bij jongens, omdat ik beter om kan met hen dan met meisjes.

    Maar als je problemen hebt, I'll be there! ;)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    That's life. Vergeet hem, wie wilt er nu een vriendje dat langer in de badkamer staat dan jezelf anyways ? =]
    Er zijn zoveel jongens daar die je verdienen & over Bill geraak je wel heen na een tijdje.
    Good luck with that. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb me ook een lange tijd zo gevoeld precies zo , ik heb het nu niet meer ookal denk ik soms nog aan hem (dat klinkt zo raar als ik 't' zo zeg) ik ben ook geen fan (ooit wel geweest maar meer om Bill )ik was ook altijd alleen over hem aan het nadenken ik dacht altijd dat hij en ik ooit een keer samen zouden zijn ... je moet proberen niet meer aan hem te denken dan gaat het -hopenlijk- snel weer voorbij het kan mischien even duren ..het komt wel goed (flower)(H)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 1:42 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Das minder fun maar weet je als je het niet pretig vind dat je steeds moet huilen moet je filmpjes kijken waarop die vreemd doet ofz bijv. jumbie iedereen lacht daar om fan of geen fan
    veel sterkte


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.