• Heeft iemand de film; This is it al gekeken. Ik wil mijn ouders dwingen om mee naar de cinema te gaan maar ik heb geen idee of die goed is. Meningen zijn welkom. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    IK ga hem straks gaan kijken


    Everyone smiles in the same language.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou het is al algemeen bekent dat die zak van een vader van hem al het geld er nog uit wil halen wat er inzit :'D Dus tuurlijk komt er een dvd (krul)
    Die vader is gewoon de meest arrogante klootzak die er bestaat. Hij heeft het hele leven van MJ en z'n broers bijna letterlijk verkracht. Ik heb een hekel aan die vent en ik hoop dat hij langzaam en pijnlijk sterft. En nee, ik ga deze worden niet terug nemen want dit is wat ik vind.


    Life is hard and then we die

    Ik wil hem niet zien.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik wíl er niet eens heen.
    Het is toch van de zotte dat die kutvent van een Joe Jackson, die vent die zich een vader durft te noemen, al dat geld in handen krijgt? ><
    Nee, ik ga niet betalen voor zo'n grote klootzak. Ik ga niet geld besteden aan iemand die dood is, en waar álsnog geld uit wordt gehaald.
    Nee, sorry. Dat doe ik niet.


    -

    Ik ben vandaag geweest (H)


    It's heavy but you are not the only one

    Nah ik heb niks met die man. Die film lijkt me dus ook drie keer niks.


    "I shut my eyes in order to see.'

    consience schreef:
    Ik wil er nieteens heen.


    ok

    Ik ga vrijdag met NOxBREATH.


    Let's do this poo

    ik weet niet, ik denk wel dat ik het wil zien omdat ik toch altijd nieuwschierig ben geweest hoe het er dan uitzag enzo voor de rest heb ik er niet veel mee persoonlijk :X


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ga hem niet zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga hem wel zien ^^
    Ik vind het trouwens ook niet stom dat ze een film van hem hebben gemaakt. Ik bedoel; alle bekende mensen uit de geschiedenis hebben bijna al een film gekregen, dus waarom hij niet? (: Hij is nu eens echt de persoon die er eentje moet krijgen! Niet perse omdat ik zooo'n grote fan ben, gewoon, het is nogal logisch.. En al die roddels, verhalen en andere shit uit zijn leven, dat moeten ze er maar bijnemen hé.. :'D


    007

    Rush schreef:
    Nog niet gezien, maar ik wil hem wel graag zien.


    None but ourselves can free our minds.

    ik wil wel maar spaar mijn geld voor new moon kaartjes zijn f*cking duur


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Wij hebben voor donderdag kwart voor 8 tickets, ghaha . ;D x


    Some people make the world special just by being in it

    Hij is echt LEUK!
    MJ was terug voor even en nu vind ik het dubbel zo erg dat hij er niet meer is, want die show zou echt fantastisch geweest zijn!
    Hij had dat nog moeten doen en dan was zijn werk af, maar het is hem en de wereld niet gegund...

    R.I.P Michael Jackson, you're forever the king of pop.

    Love lives forever.


    You are the poetry Shakespeare was missing.