• Helleuw ~

    Nah, ben ik nu echt de enige die een bloedhekel heeft aan Halloween of wat? Ik bedoel, ik vind het altijd zo irritant als die kinderen bij je komen aanbellen. That's my candy! Daar moeten hun maar afblijven. Maar ik vind 't gewoon irritant als ze 's avonds komen aanbellen echt, ons straatje is een lokaas voor Halloween kinders en hier komen er elk jaar wel 20 groepjes voorbij of zo and damn ik haat dat echt hé ;o

    x'

    KirstenSnaps schreef:
    Hier doen we daar niet aan maar wel aan sint maarten, dan lopen ze met lampionnen en dan gaan ze ook snoepjes ophalen. Ik vind halloween wel iets hebben, maar ik kan me voorstellen dat als je het niks vind, en der dan ook nog van die koters aanbellen je er een beetje gek van word :'D. Zie maar zo vanavond is ook zo weer voorbij (cat)

    Die kinderen zijn het niet alleen. Natuurlijk die ook, maar ook die horrorfilms. Ik kan sowieso al niet tegen horror -doordenker, dus ik blijf aan dingen denken terwijl ik goed genoeg weet dat ze er niet zijn- en dan slaap ik niet. heel goed voor mijn gezondheid. komt er nog eens bij dat die koters door ons straatje lopen te gieren, brullen en met dingen lopen te smijten. dikke pret die Halloween, echt wel!

    hier doen we niet aan halloween en anders.. ik zie ze nooit lopen hier.


    Nvt

    Heh, ik loop al de hele dag rond met Scary Movie masker en een lange leren jas xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    KirstenSnaps schreef:
    Hier doen we daar niet aan maar wel aan sint maarten, dan lopen ze met lampionnen en dan gaan ze ook snoepjes ophalen. Ik vind halloween wel iets hebben, maar ik kan me voorstellen dat als je het niks vind, en der dan ook nog van die koters aanbellen je er een beetje gek van word :'D. Zie maar zo vanavond is ook zo weer voorbij (cat)

    Geen Halloween hier... alleen Sint Maarten
    Halloween is zo .. americanized..
    Ik denk dat Sint Maarten later niet meer bestaat, en dat Halloween daarvoor in de plaats komt, best wel dom eigenlijk...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Volle pot pepernoten achter je neerzetten en 1 pepernoot per kind, of je gooit ze in zn gezicht of je gooit em verder weg. -In gemene bui-


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    nou,hier doen ze dat niet xD
    gelukkig,mijn snoep is al bijna op D:


    Imperfection Is Beautiful

    Hier lopen ze niet langs de deuren met Halloween, daar hebben we Sint Maarten voor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg