Ik dacht laat ik maar even een officieel topic aanmaken voor iedereen daar dadelijk zijn/haar eigen topic over opent. Spreekt voor zich. Tell of je de tickets hebt en wat voor.
Edit; Ik weet dat jullie allemaal enorm enthousiast zijn en daarom zullen we jullie pret niet bederven, maar let alsjeblieft op jullie CAPSLOCK-gebruik
Dat is hoogst onwaarschijnlijk. Het kán wel, naja, tenzij je daar gaat overnachten/ heeeeeel vroeg gaat niet. Want staanplaatsen zijn geen vaste plaatsen.
Marihuana schreef:
Ik word zenuwachtig van dit topic duuuude. Waaaaant mijn pa bélt voor die kaartjes van zijn werk, en hij belt me maar niet teruuuuuug ._.
Marihuana schreef:
(...)
Arme Joyce
ö omg. Als ik niet aan die kaartjes kom dan zie ik Bo én jou wss niet .___________________.
Ooho toch wel, want wij gaan toch gaan, al zijn het zonder kaartjes. Lang leven het hotel! Maar neen, bij België zijn ze ook nog niet uitverkocht dus bij de rest zal het ook nog wel eventjes duren (:
Irgendwann schreef:
(...)
Ooho toch wel, want wij gaan toch gaan, al zijn het zonder kaartjes. Lang leven het hotel! Maar neen, bij België zijn ze ook nog niet uitverkocht dus bij de rest zal het ook nog wel eventjes duren (:
Irgendwann schreef:
(...)