• Ja wij gingen rondjes om de school rennen vandaag, want dat mocht van onze leraar. wij waren vet irritant en Mervin ging samen met Thijs vragen of dat mocht. dat mocht maar hun alleen met hun groepje. en toen was ik beledigd en de rest van de klas wou ook dus wij helemaal hyper doen mochtne we ook
    en toen gingen we heel droog met zijn allen naar de vijver voor een half uur :3 en dat vond de leraar niet erg nee=3


    We can only learn to love by loving.

    Haha wij gaan altijd het 4de uur op vrijdag moeten we in de kantine zitten van onze mentor maar de hele klas gaan snel naar de c1000 en die gast heeft niks door terwijl hij alles kan zien uit zijn raampje want zijn lokaal zit naast het fietsenhok ;x


    when words fail, music speaks.

    Euwmygawd. Rondjes rennen om de school voor je plezier? Dat moesten wij voor een cijfer doen op tijd. Guess what? Ik had een 1. _O_


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ghaha. Doet me denken aan die keer dat wij de bosloop moesten oefenen. Wij renden helemaal achteraan en toen vonden we een shortcut, dwars door het weiland heen. Wij dus rennen en rennen, kwamen we de rest van de groep tegen, inclusief leraar. Gauw de greppel in gedoken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    DUBBELPOST, sorry.
    Ja mensen, het IS mogelijk.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mag ik ook zo'n leraar?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wij moesten gisteren 1 toertje rond de school lopen ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een toffe leerkracht (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat is.. awesome.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hhaaha xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha :Y)
    vet toch :Y) (A)

    Coool :Y)


    Happiness hit her like a train on a track