• -even geen idee of ik het laatste woord geod heb geschreven maar ach.-
    Oké, ik fietste dus met twee vriendinnen naar huis want we waren net uit van school. Wij rijden het fietspad op en fietsen een tijdje rechtdoor komt er ineens een oud vrouwtje met ene rot gang het fiets pad op crossen dus wij snel aan de kant. Ze kon er makkelijk langs en dan roept ze ineens kei hard Trut tegen mij.
    Ikl bedoel maar en dan zeggen ze dat de jeugd van tegenwoordig steeds asocialer wordt maar die ouderen die kunnen er ook wat van hoor. o_o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, daar heb je echt gelijk in x,x

    Huh, ik wist dat oude mensen chagerijnig zijn, maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt hahaha.

    Omg dat is zo kut he? Dat hebben wij ook altijd op de fiets, gaan ze expres naast elkaar fietsen zodat wij allemaal achter elkaar moeten fietsen, en dan ook nog roepen van: AAN DE KANT of even goed uitkijken he O.o


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    Omg dat is zo kut he? Dat hebben wij ook altijd op de fiets, gaan ze expres naast elkaar fietsen zodat wij allemaal achter elkaar moeten fietsen, en dan ook nog roepen van: AAN DE KANT of even goed uitkijken he O.o

    Ja, net als toen ik 6 was. Ik fietste naast mijn moeder en hun fietste aan de verkeerde kant van de weg. Sheld die opa helemaal op mijn en trapt hij me van mijn fiets af. Mijn moeder helemaal flippen tegen die opa. Kom op man ik was 6!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    UNCOMMON schreef:
    Ja, daar heb je echt gelijk in x,x


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Mijn beste vriendin en ik werden ook al eens uitgescholden voor 'kutwijven' door een bejaarde vent.
    Dat was eigenlijk best grappig x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zo ken ik er ook wel een -mn oma-

    serieus, tegen elke fietser: "Bel eens even, lomperik!" en dat terwijl hij 10 meter van dr affietste.

    Dus ja, ik ben het met je eens :'DD


    Destroy what destroys you.

    Bejaarden worden juist steeds asocialer ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ook fietste barbara en ik eens sloegen we de hoek om en er kwam werkelijk niets aan rijden we het fietspad op en komt er ene man op een scooter zegt ie dat we onze hand moeten uitsteken terwijl je maar één kant op kon. Hij ons helemaal verrot schelden. Dat we bij onze vader moesten gaan uithuilen en toen zei Barbara dus: ''Ik heb geen vader meer.'' en dat was dus echt zo. Oooh ik kon die man toen echt wel wat aan doen hij was zo onbeschoft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ja, net als toen ik 6 was. Ik fietste naast mijn moeder en hun fietste aan de verkeerde kant van de weg. Sheld die opa helemaal op mijn en trapt hij me van mijn fiets af. Mijn moeder helemaal flippen tegen die opa. Kom op man ik was 6!
    Omg, wat een aso opa. ;x Soms knal je boven op ze als je niet aan de kant gaat want ze gaan serieus echt NIET aan de kant he O.o


    when words fail, music speaks.

    Omg, ik zou een bitchy opmerking hebben teruggemaakt. x,x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Keizer schreef:
    (...)Omg, wat een aso opa. ;x Soms knal je boven op ze als je niet aan de kant gaat want ze gaan serieus echt NIET aan de kant he O.o

    Ja inderdaad! Ze vinden zichzelf zoo goed!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja echt he,
    die bejaarden rijden iedereen plat met hun stoepferaries.


    AAP

    Heeft eigenlijk weinig met asocialer worden te maken, maar bon.
    Bejaarden zijn gewoon dom.

    drieastrid schreef:
    ja echt he,
    die bejaarden rijden iedereen plat met hun stoepferaries.

    ja inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.