• Er lekte dus gas in de keuken waar ik nu zit met mijn laptop en hoofdpijn dat ik ehb,
    volgens mijn vader is het nu wel weer over maar ik ruik het nog steeds :X


    We can only learn to love by loving.

    Ik dacht dat je dat niet kon rieken?

    Therapy schreef:
    Ik dacht dat je dat niet kon rieken?

    Normaal niet
    maar in het gas wat in je gasfornuis etc zit hebben ze en speciaal stofje toegevoegd waardoor je het ruikt, anders kun je eraan dood gaan.


    We can only learn to love by loving.

    Euhm, dat is like keigevaarlijk? Als je soms nog maar een lichtschakelaar aansteekt kan het ontploffen? :'D En je kan daar bewusteloos van raken en dan dood gaan. Goed hoor oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Euhm, dat is like keigevaarlijk? Als je soms nog maar een lichtschakelaar aansteekt kan het ontploffen? :'D En je kan daar bewusteloos van raken en dan dood gaan. Goed hoor oO


    het is al over ? ;x
    en door mij wisten ze dat er gas lekte want ik rook het ? ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou toch maar voorzichtig zijn. :3


    All was well.

    gelukkig is het over wand als je er te lang in zou zitten kun je bewusteloos raken en zelfs dood gaan


    I'm your biggest night mare

    Nicol schreef:
    (...)

    het is al over ? ;x
    en door mij wisten ze dat er gas lekte want ik rook het ? ;x

    Dat zeg jij, maar als je het niet meer ruikt dan? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb ook hoofdpijn en ik heb net ook gasgeroken want vogel vloog weg en toen deed mijn moeder iets en toen was er gas:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    JobForaNiels schreef:
    gelukkig is het over wand als je er te lang in zou zitten kun je bewusteloos raken en zelfs dood gaan


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dan zou ik toch maar voorzichtig zijn?

    History schreef:
    Ik zou toch maar voorzichtig zijn. :3


    Happiness hit her like a train on a track

    Nou mijn zusje heb vaker het gas aanlaten staan dus ik begrijp wat je bedoeld ;).
    Maar als het gas dicht is en je de ramen en deuren ff open hebt gelaten komt de rest wel weer goed ^^.


    Blub