• Ik wil een lip piercing, maar ik mocht het eerst niet... >.< volgende week word ik 18 en ik heb het mijn ouders al laten zien, nu vond mijn vader het best wel cool en mijn moeder vond het heel mooi enzo en nu mag ik er dus wel 1, alleen moet ik er eerst wel heel goed over na gaan denken :3

    Maar ik heb al jaren van die neppe piercings en nu heb ik hem vanmiddag zo in gedaan en gekeken hoe het was en nu wil ik graag jullie mening! :3

    Dus zeg wat je ervan vind en of je het bij me vind staan :3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 20:51 ]


    dream, dare, fly!

    staat je leuk =D


    Love is the movement <3

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Haha I know ik zit er al een half jaartje over te denken en nu word het steeds erger hoe graag ik er 1 wil :3
    Met mijn helix piercing heb ik een jaar getwijfeld of ik het zou doen (maar dat was ook meer omdat ik bang was voor de pijn enzo x'D)


    bij die in de lip voel even de prik maar dat is een paar seconden (minder dan dat)en dan zit ie er al in ;) hij zal je goed staan ;)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 18:12 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hij is cool ^^,
    zeker laten doen zodra je het kan ^^


    Blub

    ik vind je hem goed staan maar denk er wel overna


    Het komt wel goed schatje <3

    Maar... je kan hem nu ook al laten zetten x] zonder dat jou ouders toestemming hoeven te geven..

    Ik vind het leuk staan, to be honest. Het geeft een mooi extra accent. Bij jouw gezicht is het ook niet overheersend. Nice ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Thx iedereen :3
    Ik heb het vandaag aan mijn ouders laten zien, mijn vader dacht dat het een echte was en toen vond die het niet eens meer zo erg en stiekem vond die het wel cool, en mijn mam was er helemaal weg van en nu mag ik voor mijn verjaardag toch een lippiercing! ^^

    Maar ik moet er eerst wel heel goed over na gaan denken van ze :3


    dream, dare, fly!

    Echt heel leuk :3


    Never run out of reasons to smile...

    Staat je leuk ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet doen, zonde.


    www.sunrized.blogspot.com

    Ja, leuk n.n


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Gaat je goed staan ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Het staat je echt leuk :')

    Doeeeeeeeeen _O_

    Sentiment schreef:
    Het staat je. Ik ken je niet, dus ik weet niet of het bij je karakter past.