• probleem: ik heb met ene jonge en hij heeft dat verteld tegne zijn moeder maar het mag niet! van zijn ma

    wrrm mag het niet: omdat ze ene broer heeft die 19 is en toen pas ene vriendin had >_>

    ik: ik voel me zwaar kut


    hyper !! haay

    Laat die moeder toch gewoon zeveren?

    wat kut!! :O kunnen jullie het niet stiekem doen? en mag het wel van jou ouders? dan kunnen die misschien met z'n ouders praten...
    Succes!


    You are beautiful, you are love.

    vna mijn ouders mag het ja


    hyper !! haay

    das wel cut ja! doe stiekem en heb scheit aan die moeder!!!!!! zij bepaald toch niet met wie haar zoon date!!! :O:O:O:O:O:O:O


    DUDE! Get a life!!!

    Ik weet hoe je je voelt, want ik maak nu dus het zelfde mee. Alleen bij mijn vriend zit er een andere reden achter, maar het blijft hetzelfde. God, laatst had die ruzie thuis. Ik voelde me zo ontzettend schuldig, ik had echt het gevoel dat het door mij kwam.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Irgendwann schreef:
    Laat die moeder toch gewoon zeveren?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken het probleem. Ik mag hell no bij jongens slapen omdat ze bang is dat ik seks heb. En zelf was mijn moeder 24 toen ze het voor het eerst deed. Dat projecteren is misschien logisch, maar strontvervelend.
    Zou niet weten wat ertegen te doen. Maybe kan hij het aan zijn ouders voorleggen dat ze hem moeten vertrouwen en dat ze heus geen onverantwoordelijke zoon hebben opgebracht :]
    - Aurelia.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 19:38 ]


    As We're Living By The Bass Line

    Irgendwann schreef:
    Laat die moeder toch gewoon zeveren?


    - hoi ;D

    maar ik voel me dus ook zwaar kut omdat ik het echt op een ofandere manier heel vervelend vind als die moeder het niet goed vind, en daar zit ik ene beetje mee...


    hyper !! haay

    Laat maar zeuren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    light schreef:
    maar ik voel me dus ook zwaar kut omdat ik het echt op een ofandere manier heel vervelend vind als die moeder het niet goed vind, en daar zit ik ene beetje mee...

    Ja, dat had ik ook. Zijn ouders hebben mij nog nooit gezien, maar toch vinden ze het niet goed. Ik had het tegen mijn vriend verteld en het schuldige gevoel+het gevoel van: Ik ben niet goed genoeg is nu helemaal weg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ga naar haar toe en stel je zelf voor(of laat je vriendje je voorstellen)Als die moeder je kent verandert ze meschien wel van mening


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb er ook al met ene vriend oer gepraat maar het gevoel is er nog steeds , en het inderdaad zoon gevoel van ik bne niet goed genoeg


    hyper !! haay

    Ik zou gewoon schijt hebben aan die moeder.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    light schreef:
    ik heb er ook al met ene vriend oer gepraat maar het gevoel is er nog steeds , en het inderdaad zoon gevoel van ik bne niet goed genoeg

    Ik kan alleen maar zeggen dat je wél goed genoeg voor hem bent, anders was hij nooit voor jou gevallen toch? Ik weet niet of je hier een beetje gerustgesteld van wordt, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte <3


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.