• Zoals de Titel luid.
    Wat is jou grootste angst of angsten.

Dit zijn die van mij.

-Poppen.
    -Clowns.
    -Ballonnen.
    -Kleine ruimtens.
    -Hoogste.
    -Beestjes.

En die van jou?

[ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 19:30 ]

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Wither schreef:
    (...)

Ja porseleinen poppen maar ook barbies en al die andere poppen.Knuffels ben ik niet bang voor.Maar gewonen poppen wel.Maar ik ben nog al bijgelovig.Ik geloof in geesten en al die shit.Vroeger had ikg ewoon barbies enzo maar altijd als ik een nieuwe had verdween een andere barbie.Ik heb echt een paar keer heel het huis afgezocht en bij familie gevraagt of ik ze mischien vergeten was.Maar dat was niet het geval.En een paar weken daarna doken ze ineens op.Dan zaten ze gewoon weer in de box.Daarom ben ik er nu zo bang voor.En ik heb pas nog Chucie gekeken :"].

aaaaaaaaaaah chuckie, ik houw van die films :'DD

Tsjaa ik heb andere angsten als de meeste hier. Ik ben bang dat ik later ga zakken voor mijn examen of ga afstromen, ik ben bang dat andere mij niet aardig vinden, dat ik nooit een vriendje zal krijgen en ik ben bang om me te binden.
    Of dat iemand me heel erg dierbaar is overlijd.

[ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 19:50 ]

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Spinnen
    Zakken voor de examens

You can run but not hide

Decoy schreef:
    Tsjaa ik heb andere angsten als de meeste hier. Ik ben bang dat ik later ga zakken voor mijn examen of ga afstromen, ik ben bang dat andere mij niet aardig vinden, dat ik nooit een vriendje zal krijgen en ik ben bang om me te binden.
    Of dat iemand me heel erg dierbaar is overlijd.

De schrik voor dat niemand je aardig vind en de schrik om te binden heb ik ook wel ^^

-dat iemand dood gaat
    -liften (en heeel kleine ruimtes)
    -heel hoge hoogtes
    -spinnen & langpoten
    -...vast nog veel meer..

You are beautiful, you are love.

Ik ben bang dat mensen mij niet moeten.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:

Ja ik ook.

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Ik vind het eng als ik juist een horrorfilm heb gezien en dan in het donker moeten zijn, en spinnen en clowns vind ik ook wel freaky :X

Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

Irgendwann schreef:
    (...)
    De schrik voor dat niemand je aardig vind en de schrik om te binden heb ik ook wel ^^

Ja maar dat zijn dus echt mijn grootste angsten. Ik ben ook heel erg bang voor spinnen maar dat is niet mijn grootste angst ofzo. Dus ja ik denk niet dat zoiets je grootste angst kan wezen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Vogels
    maïs
    claustrofobie.

-Clowns.
    -Insecten.
    -Hoogtes.
    -De belangrijkste mensen in mijn leven kwijtraken.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

- als er iemand waarvan ik hou voor me ogen wordt vermoord
    - ruimtes zo donker dat je er niks kan zien.

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

Marshmellow schreef:

ja ik ook soms

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

- Haaien
    - Spinnen
    - Liften
    - Zee, oceaan =)
    - Zo enge mensen op stelten xD

Stop wishing, Start doing..

Dat mijn moeder, zusje, opa, of oma overlijdt.
    Dat ik mezelf een keer niet kan beheersen en ik helemaal doordraai.
    Dat ik alweer geschorst wordt van m'n school en dus naar een andere school moet.
    Dat ik verliefd wordt op een vriendin, waarvan ik weet dat zij mij niet op die manier leuk vindt. ¬¬
    Ik vind vliegtuigen doodeng, maar ik ga er elk jaar mee. B)

-