• Ik zag vandaag op tv dat Justin Bieber alweer drugs zou moeten gebruikt hebben, oftewel het lag in de tourbus. Ik snap soms echt niet waar die fans enzo er zo kwaad om worden. Ik bedoel, duizend andere mensen gebruiken drugs en omdat Justin het gebruikt is het ineens een wereld ramp. Laat die jongen gewoon als je een echte fan bent, ik snap dat niemand wil dat hij de verkeerde kant op gaat, ook al gaat dat het al. Maar als hij het wil gebruiken dan moet hij dat toch lekker doen? Hij komt er vanzelf wel achter toch? Wat vinden jullie hier nou van?

    Oh, hopelijk komt hier nu niet een discussie. :')

    Ik vind dat Justin zelf moet weten wat hij van zijn leven maakt.


    Pretty is just a pretty word.

    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Alles wat die jongen doet komt in het nieuws. Ik vind dat 'ie maar lekker moet gaan ontdekken wat 'ie wilt ontdekken, zijn leven, niet het onze. Als ik voor hem ga staan en roep "Bieber, stahp!" Denk ik niet dat hij luistert. Hij zoekt zijn grenzen op, denk ik.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:46 ]


    Tijd voor koffie.

    Goh, ik ben langs de ene kant wel bang dat hij fout eindigt (zoals véle sterren), maar ik vind dat hij zelf het gezond verstand heeft gekregen om het niet zo te laten eindigen, althans dat hoop ik voor hem. Zolang hij gewoon wat experimenteert is er niets mis en moeten ze hem gewoon laten leven. Maar persoonlijk kan het me weinig boeien. lol

    Toch vind ik het wel normaal dat de media en de fans zich zo opeten omtrent dit onderwerp. Al vele beroemdheden zijn namelijk al in de fout gegaan met drugs, recent voorbeeld is Cory Monteith en denk aan de legendarische Michael Jackson. Natuurlijk wilt niemand dat hun idolen aan zo'n dood sterven.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 23:47 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik ben het er wel mee eens dat je iemand gewoon moet laten doen wat ie wil, of je nou een fan bent of niet.
    Maar ik snap het best dat ze bijvoorbeeld bezorgd zijn. Ik bedoel als mijn favoriete zanger aan de drugs zou zitten zou ik niet kwaad worden I mean it's not my cup of tea maar ik zou er wel geshockt van zijn omdat je natuurlijk om zo iemand geeft ( tenminste ik wel, als ik echt een grote fan ben) en dan wil ik het beste voor je en een verslaving.. well you know het is niet bepaald goed..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Carlisle schreef:
    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:


    Made my day
    Ik heb er zelf geen probleem mee, veel grote sterren doen drugs. Wiet roken is nog heel onschuldig, cocaine is ook nog geen drama maar hardcore drugs als heroine en meth zal hem uiteindelijk veranderen in een mannelijke Lindsay Lohan. Hij heeft gewoon een hele beinvloedbare doelgroep, drugs is geen goed idee,


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    *sluipt topic in* het is maar wiet, daar ga je echt niet aan dood *sluipt topic uit*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik ben geen fan en geen hater,
    langs de ene kant is hij eerlijk gezecht verkeerd bezig, en als omdat ik toch ergens wel menselijk ben wens ik hem dat nu niet bepaalt toe. Maar als JB er zelf voor kiest om drugs te nemen en zich zo te gedragen, moet hij dat maar doen, iedereen mag doen met zijn/haar leven wat die wilt....hij heeft nu net de pech dat alle ogen op hem gericht zijn omdat hij zo beroemd is....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Sinistre schreef:
    (...)

    Made my day
    Ik heb er zelf geen probleem mee, veel grote sterren doen drugs. Wiet roken is nog heel onschuldig, cocaine is ook nog geen drama maar hardcore drugs als heroine en meth zal hem uiteindelijk veranderen in een mannelijke Lindsay Lohan. Hij heeft gewoon een hele beinvloedbare doelgroep, drugs is geen goed idee,


    I can't define who I am.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Made my day
    Ik heb er zelf geen probleem mee, veel grote sterren doen drugs. Wiet roken is nog heel onschuldig, cocaine is ook nog geen drama maar hardcore drugs als heroine en meth zal hem uiteindelijk veranderen in een mannelijke Lindsay Lohan. Hij heeft gewoon een hele beinvloedbare doelgroep, drugs is geen goed idee,


    Cocaïne is net zulke teringzooi als heroïne en meth hoor, maar goed.
    Voor de rest ben ik het er wel mee eens en ook dat ik het ook leuk en interessant zou vinden als ie eens een keer net te veel drugs zou nemen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Carlisle schreef:
    Laat hem nou een keer íéts te veel nemen, dat zou pas leuk zijn (:


    + hier was al een topic van + wat een brave jongen is dat toch


    Queer zijn is gewoon alles

    Op zich maakt het me niet uit wat hij doet, maar het probleem met drugsgebruik van beroemdheden is dat ze vaak voorbeelden zijn. In het bijzonder een internationaal tieneridool als Justin Bieber heeft enorm veel invloed. Als hij het laat lijken alsof druggebruik oké en no big deal is, zullen een heleboel jongeren geneigd zijn daar hetzelfde over te denken. En natuurlijk ga je niet dood als je een keer een jointje rookt, maar het is desondanks niet goed voor minderjarigen en juist in die groep loop je erg het gevaar dat er lichtzinnig met dit soort dingen om wordt gegaan.
    Maar eerlijk, ik vind dit nieuws een heel stuk minder erg dan toen hij op zijn fans spuugde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    als je beter had gezocht dan kwam je erachter dat het niet de tourbus was waar justin in zat en dat, dat wiet hoogstwaarschijnlijk van de bestuurder van de bus is,.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Made my day
    Ik heb er zelf geen probleem mee, veel grote sterren doen drugs. Wiet roken is nog heel onschuldig, cocaine is ook nog geen drama maar hardcore drugs als heroine en meth zal hem uiteindelijk veranderen in een mannelijke Lindsay Lohan. Hij heeft gewoon een hele beinvloedbare doelgroep, drugs is geen goed idee,



    Cocaine niet dan?


    quidquid excusatio prandium pro

    Square schreef:
    Op zich maakt het me niet uit wat hij doet, maar het probleem met drugsgebruik van beroemdheden is dat ze vaak voorbeelden zijn. In het bijzonder een internationaal tieneridool als Justin Bieber heeft enorm veel invloed. Als hij het laat lijken alsof druggebruik oké en no big deal is, zullen een heleboel jongeren geneigd zijn daar hetzelfde over te denken. En natuurlijk ga je niet dood als je een keer een jointje rookt, maar het is desondanks niet goed voor minderjarigen en juist in die groep loop je erg het gevaar dat er lichtzinnig met dit soort dingen om wordt gegaan.
    Maar eerlijk, ik vind dit nieuws een heel stuk minder erg dan toen hij op zijn fans spuugde.


    If a writer falls in love with you, you can never die