• Ik liet dus net mijn hond uit, Puck. en er waren buurkindjes buiten en die zaten haar dus de hele tijd op te fokken door haar te roepen en ik zei dat ze op moesten houden want ze hing zichzelf bijna op aan de riem, gaan ze nog door. en ze hadden zo'n ding wat met plakkertjes schiet wouden ze eerst op Puck schieten en toen ik er wat van zei schoten ze er net naast. Puck duikt er natuurlijk meteen op en had het bijna achterin haar keel zitten. ik snel af gepakt en aan die kinderen gegeven met de waarschuwing dat ze het weer deden dat ik naar hun ouders zou gaan. gaan ze gewoon door ;x
    ik haat die kinderen echt waar
    en maar zeuren over onze generatie, nou de volgende word nog erger want ouders kunnen echt niet meero pvoeden tegenwoordig volgens mij. :x


    We can only learn to love by loving.

    Nicol is niet kindvriendelijk, koop haar vooral niet als U kleine koters heeft:Y)


    rules don't stop me

    Blugh, dat had ik ook een keer, alleen toen liep Watje los en toen gingen ze de hele tijd met hem spelen, dat wel, maar toen wou hij niet meer met mij mee, zo irritant ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Holly schreef:
    Nicol is niet kindvriendelijk, koop haar vooral niet als U kleine koters heeft:Y)

    ik HAAT kinderen, en ik maar denken dat het niet erger kondan mijn neefje. nou vergeleken met hun is mijn neefje een engel. en Hij doet Ninja moves ;x

    @Christa
    kinderen zijn gewoon kut als je een hond hebt :x


    We can only learn to love by loving.

    Wat een rot koteers.
    Maar gelukkig zyn er kinderen die nog wel lief zyn (En af en toe nog luisteren ook !) zoals mijnn nichtje Sylvie(flower)

    Ik heb toch al een hekel aan deze generatie. Serieus, ik was gisteren op de kermis. Zie ik een groepje meisjes lopen van rond de 12/13 jaar en die mensen zich wat! Beginnen ze echt overmij en mijn vriendin te praten, alsof ze heel wat zijn. En ook gewoon jongetjes die nog op de basisschool zitten, allemaal met een sigaret in hun mond Ö
    Het wordt echt steeds erger...
    Kutkinderen ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    dat zijn erge kinderen =3
    gelukkig heb ik niet van dat soort kinderen in mijn straat wonen =3

    Jezus :')


    I don't need words to feel those lips.

    Ben ik blij dat die niet in mijn straatje wonen:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Wat een rot kinderen.Moet ze bij mijn honden niet proberen.De jongste gaat blaffen en naar ze heppen en de oudste beschert de jongste door mee te doen.En ik had ze niet tegegehouden hoor.Wie niet horen wilt moet maar voelen

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 14:28 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall