• Over mijn pianoleraar. Dat is een geval apart hoor. Vandaag viel het super goed mee maar normaal kom ik helemaal verstijfd buiten bij die gast. Hij komt uit Hongarije, ik schat hem rond de 75 en stinkt als de pest naar de sigaren/sigaretten/pijp, waarschijnlijk dat laatste, zei ik tegen iedereen die het wou aanhoren. Nu ging hij toen het aan mij was naar buiten om even te roken, toen was hij instructies door het raam aan het geven met zijn ding om mee te roken zo ver mogelijk weg van de opening. En ja hoor, het was een pijp.

    Waarom is hij zo erg?
    Dat kan ik niet uitleggen maar hij bezorgt me keer op keer rillingen. Soms legt hij zijn hand tegen mijn wang en toen ik een fout speelde deed hij zijn handen rond mijn nek (hij stikte mij niet maar deed alsof) En hij is gewoon heel raar; omdat ik Latijn doe ben ik een 'Latinist', toen ik een fout speelde zei hij: "Nee, dat is fout, alleen modernisten spelen zo." ofzoiets. Vorige week vroeg ik iets, heel uitzonderlijk want ik durf gewoon niets te vragen aan hem omdat hij de eerste drie lessen gewoon altijd hetzelfde vroeg en bijna heel de les aan het praten was enzo. Ik vroeg: "Wat betekent 'seiza' ofzoiets?" Hij: "C'est ça! Dat is Frans voor dat is het." Maar echt, ik versta dat niet hoor. Ik weet wel wat dat betekent maar dat lijkt alsof hij altijd: 'seeiza' zegt. Ik dacht dat dat een Hongaarse uitspraak was ofzo ôo

    Echt waar. Seriously, dat stinkt, niet normaal o.o

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 14:55 ]


    Only losers can act the way you do

    bleeh. (puh)

    vraag of je van een ander les mag hebben.. =3

    Mijn broer heeft bijles van een of ander mevrouwtje soms. En die rookt oook super veel. Dus iedere keer als mijn broer terug komt, ruikt hij helemaal naar rook zeg maar.. echt vies =3

    Wtf Ö


    I don't need words to feel those lips.

    Whipple schreef:
    vraag of je van een ander les mag hebben.. =3

    Mijn broer heeft bijles van een of ander mevrouwtje soms. En die rookt oook super veel. Dus iedere keer als mijn broer terug komt, ruikt hij helemaal naar rook zeg maar.. echt vies =3
    Na de eerste les had ik mijn moeder al laten bellen maar ik kon niet overgeplaatst worden. ;o

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 16:30 ]


    Only losers can act the way you do

    Courageous schreef:
    Hoe jij hem beschrijft wil ik hem niet kennen o.o


    Never say you're happy, when your eyes still cry.