• Heey
    Ik heb 2 vraagjes over Nightwish.
    1.Wie zingt er bij Angels fal first? Sommige zeggen Tuomas en andere zeggen dat Tuomas niet is.Dus wat is het nou, Tuomas of niet(en zo niet wie dan wel?)
    2.Ik heb ergerns gehoord/gelezen dat ze een nieuwe cd zouden maken.Klopt dat? En wanneer komt hij uit?

    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ken die band sowieso niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Géén idee, ik ken niet echt iets over Nightwish.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja ze maken een nieuwe cd, maar de datum is nog nie bekend. :')

    Therapy schreef:
    Ja ze maken een nieuwe cd, maar de datum is nog nie bekend. :')

    Jeeh,nu ben ik blij.
    Je weet toevallig niet wie de zanger is?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1. Geen idee maar volgens mij niet tuomas.
    2. Ze zijn er al een tijdje mee bezig en als alles goed gaat staan ze eind 2010 weer in Nederland op het podium.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik luister nooit naar Nightwish


    Stop holding me under and let me breathe.

    Weet echt niemand wie die zanger is? Ik ben namelijk helemaal verliefd op die stem,zeker bij once upon a troubadour.
    Als het een andere zanger is dan wil ik hem graag opzoeken of hij nog andere liedjes heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Die stem moet trouwens in het boekje staan. En als ik me niet vergis, is dat een man die inmiddels overleden is? Zou dat kunnen of is dat weer iemand anders?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb de cd niet,met dank aan roermond de cultuur babaar.Ik heb het boekje dus niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, ik dacht dat jij iets ging vragen over Natuurwetenschappen, wtf :'D
    Mar nee, ik weet niets van die hele band, dus ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Heb net opgezocht en kan verder niets vinden behalve dat het zeker is dat Tuomas het niet ingezongen heeft.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 21:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij Once Upon A Troubadour zingt Tuomas mee, dat wordt in de commentbox gezegd.

    andymanlai (3 maanden geleden) Toon Verbergen +4 Gemarkeerd als spam
    Antwoorden danodracula23, sami joined the band in 1998, but their first cd, angels fall first, was published in 1997. the voice belongs to tuomas. you can read this on wikipedia. he also duet with tarja in Beauty and the beast!


    No growth of the heart is ever a waste

    http://tinyurl.com/yc2tmmq

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 7:40 ]

    Tuomas zing op Angels fall first alle vocals. Op de cd's erna word het gedaan door gastzangers, waaronder Tony Kakko van Sonata Arctica. Sinds Centry Child doet Marco de vocals.
    De man die op een cd zing en is overleden, hoor je alleen op Highest Hope. Dit is Marc Brulant. Een NW fan en goede vriend van Tuomas die overleden is aan kanker. Highest Hope is zijn verhaal.

    De nieuwe cd word opgenomen in September 2010 en komt uit in lente of zomer van 2011. Tot die tijd heeft Nightwish een media stilte. Alleen Anette houd zich hier natuurlijk niet aan en die lult nog volop met media.
    Marco is bezig met Tarot (nieuwe cd begin 2010 <3) en zijn andere miljoen sideprojects, Tuomas met een project waar hij nog niets over wil zeggen, Emppu met Brother Firetribe, Jukka met zijn merchandise bedrijf en Anette gaat solo.

    hellgirl1417 schreef:
    Tuomas zing op Angels fall first alle vocals. Op de cd's erna word het gedaan door gastzangers, waaronder Tony Kakko van Sonata Arctica. Sinds Centry Child doet Marco de vocals.
    De man die op een cd zing en is overleden, hoor je alleen op Highest Hope. Dit is Marc Brulant. Een NW fan en goede vriend van Tuomas die overleden is aan kanker. Highest Hope is zijn verhaal.

    De nieuwe cd word opgenomen in September 2010 en komt uit in lente of zomer van 2011. Tot die tijd heeft Nightwish een media stilte. Alleen Anette houd zich hier natuurlijk niet aan en die lult nog volop met media.
    Marco is bezig met Tarot (nieuwe cd begin 2010 <3) en zijn andere miljoen sideprojects, Tuomas met een project waar hij nog niets over wil zeggen, Emppu met Brother Firetribe, Jukka met zijn merchandise bedrijf en Anette gaat solo.

    Zie ik wist het wel

    Heek erg bedankt,je heb geen iedee hoe blij ik nu ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall