• Ik weet dat je vanaf maandag om 8u ze kunt bestellen maar op welk telefoon nr?


    I need you like a heart needs a beat

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Als je een ticket wilt hebben, zouw ik het morgen bestellen. Nog het beste voor de middag. Anders denk ik voor jouw dat je het niet meer haalt tegen 5 uur in de avond, laat staan over 6 weken. Want dan kun je het eigenlijk gewoon vergeten, hoe grof het ook klinkt.

    Ja, kheb al gebeld naar mijn stiefpa, om da te zeggen, en hij ging erover nadenken, maar ik denk wel dat hij ze gaat bestellen morgen voormiddag :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    9uur
    Xx
    _O_(H)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Minority schreef:
    Stik, nu ben ik jaloers op iedereen die gaat. Vorig jaar mocht ik al niet gaan en nu krijg ik te horen dat ik weer niet mag gaan omdat mijn moeder zo nodig naar de Filipijnen moet rond die tijd en ons hier alleen moet achter laten, dus kan ik het wel op mijn buikschrijven. :/

    ga met vriende? iemand uit je familie? kan ze er toch nix op tegn hebben? zolang ik niet alleen bent vindt mijn ma het goed x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Wiiih, mijn papa heeft ze bestelt een halfuur geleden ^^ Er zijn er op dit moment zelfs al meer als 2000 weg ö