• Ja jongens ik heb ruzie met mijn langste internetvriendin, k ken haar nu ongeveer 4 jaar van een andere site en nu heb ik ruzie met haar door een topic op diezelfde site. wat een gezelligheid, maar ze heeft me dus geblokt, op msn en op die site en ze heeft geen hyves ofz en ik kan dus geen berichten naar haar sturen, dus nu voel ik me best klote omdat ik het niet eens op kan lossen hoewel ik het wel wil ;x


    We can only learn to love by loving.

    Da's best balen...


    Just a simple "I love you" (:

    Dat is wel kut voor jou. Kan je anders niet aan iemand vragen of die een berichtje ernaar wil sturen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Misguided schreef:
    Da's best balen...
    Nogal en een andere vriendin die er ook bij betrokken is vind het alleen maar grappig omdat zij dat meisje nooit echt mocht ;x en ze maken ruzie onderling en ik krijg al die berichtjes toegestuurd van die andere vriendin en ik word eenbeetje gek ;x


    We can only learn to love by loving.

    Fortune schreef:
    Dat is wel kut voor jou. Kan je anders niet aan iemand vragen of die een berichtje ernaar wil sturen?


    Uhh nee. want iedereen negeert me daar nu ;x dus ik denk dst ik maar stop op die site.


    We can only learn to love by loving.

    Heb je haar telefoonnummer niet ?

    Dat is vervelend. Ik zou echt niet weten wat je kunt doen. Als je haar telefoon nummer hebt, bellen. En anders blijven proberen met haar in contact te komen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Balen...