• De beroemde band Tokio Hotel zoekt een nieuwe zangeres, die mee gaat op de nieuwe “WELCOM TO HUMANOID CITY TOUR!” De nieuwe zangeres mag met bijna alle liedjes mee zingen. En reist tevens door heel Europa met de band mee. Wie gaat er winnen. En wie valt het eerste af?
    *gebaseerd op popstars*

    in de jury:
    Bill Kaulitz
    Tom Kaulitz
    Gustav Schäfer
    Georg Listing

    Presentatrices:
    1.FurImmerJetz als Kim van Zuuk
    2.BananaBunny als Faith Deloren

    deelnemers:
    1.Tranquillity als Latika kay Patterson
    2.Keizer als Destiny bo joy.
    3.Seabiscuit als Allison Grünberg
    4.Decoy als Renée lisa stewart
    5.Irgendwann als Joyce allicia Dolores
    6.Rhapsody als Jordan luca forester
    7.Confused als michelle breez
    8.WhenWeCry als Sally-anne Harrison
    9.Andy6Lover als Cherryl zöe Mulder


    Voor jezelf aan te melden:

    Naam: *voor/tussenvoegsels/achternaam*
    leeftijd: *alle leeftijden toegestaan*
    tekstje: *over jezelf vertellen*
    foto:


    HET EERSTE DEEL STAAT ONLINE!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 11:20 ]

    Info komt! (:
    Deelneemster.
    Naam: Latika Kay Patterson
    leeftijd: 17 Jaar
    tekstje:
    Hallo iedereen;
    Ik ben Latika Kay Patterson en zo'n zeventien jaar. Komende achttien. Ik woon met mijn ouders en jongere zusje in Berlijn-Duitsland. Toen ik de reclame voor de wedstrijd zeg, was ik meteen verkocht, maar ik durfde niet meedoen. Doordat ik tamelijk verlegen ben en van mezelf vind dat ik niet echt kan zingen, wou ik me niet inschrijven. Maar daar dachten mijn vriendinnen anders over. Michelle en Laurie hebben me dus voor de wedstrijd ingeschreven en nu ben ik er hen wel dankbaar voor. Want ik zie het heel hard zitten. Ik zal mijn uiterste best doen en ik doe zeker mee om te winnen, maar als de uitslag negatief voor me uitdraait, zal ik me er wel bij neerleggen. Iedereen die meedoet zal het wel verdienen. Bye <3

    Foto: http://purple-dots.deviantart.com/art/Dream-maker-117142423

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 17:28 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DEELNEEMSTER.
    Naam: Destiny Bo Joy. [Bo is mijn 2de naam geen tussenvoegsel]
    leeftijd: 19
    tekstje: Hello. Mijn naam is Destiny Bo Joy. Maar zeg maar Destiny. Ik ben 19 jaar. Ik hou van heel veel dingen zoals, mijn vrienden, zon, zingen, dansen, dieren en cute things. Ik haat de standaart dingen jwz. Oorlog, ruzie en fakers. Als je meer wilt weten vraag het. Love,
    Foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=140866

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 13:54 ]


    when words fail, music speaks.

    Prestentatrice

    Kim van Zuuk
    21

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 13:21 ]

    - IK WIL OOK DEELNEMER ZIJN :Y) -

    Naam: Allison Grünberg
    leeftijd: 17
    tekstje: Nou, mijn naam is dus Allison en ik ben zeventien jaar [bijna achttien]. Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon samen met mijn twee jongere zusjes bij mijn moeder in Dresden [Duitsland]. Ik zit nog op school, waar ik de opleiding Dans en Muziek volg. Sinds mijn vierde zit ik op 'dansles', waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds allerlei verschillende dansen beoefen zoals ballet, hip-hop, breakdance enz. Ook volg ik al enkele jaren zangles. Sinds ik 12 ben ongeveer. Het is dus ook altijd al mijn droom geweest om in een band of groep te zingen. Ik heb daarom erg veel zin in deze wedstrijd. Vooral om ervaringen op te doen en om nieuwe mensen te leren kennen. Maar ik ben er ook zeker om te winnen!

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 14:09 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn titel ik wil wel mee doen. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam: Renée Lisa Stewart.
    leeftijd: 72 oké grapje; 18.
    tekstje: Hallo, ik ben dus Renée Lisa Stewart.
    18 jaar en ik ben opgegroeit met muziek zoals de Beatles en Micheal Jackson. Ik kom uit een groot gezin en ik moet dus echt ergens goed in wezen om gezien te worden door mijn ouders. Ik ben best wel slim maar naar school gaan doe ik niet graag. Wel zing ik graag, ik speel al sinds ik klein was piano en gitaar. Om mezelf te begeleiden terwijl ik zing. Ik ben vaak redelijk populair omdat ik aardig, begripvol, behulpzaam en vrolijk ben. Ik luister nu ook niet alleen meer naar The Beatles en Micheal Jackson. In tegen deel zelfs, het liefst luister ik pop maar eigenlijk staan alle muziek genres me wel aan.
    Bye.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankje voor de rol<3


    when words fail, music speaks.

    Pour een deelnemer ^^
    Naam: Joyce Allicia Dolores.
    leeftijd: 17
    tekstje: Haaj, mijn naam is dus Joyce Allicia Doloers. Maar het maakt voor mij eigenlijk niet uit hoe je me noemt, iedereen noemt me wel eens anders en hebben verschillende bijnamen voor me. Deze zomer wordt ik al weer 18, maar ik moet daarvoor nog een aantal maandjes wachten. Ik heb geen broers en geen zussen, waardoor de meeste me een verwend kind vinden. Maar dan nog? Mijn ouders hebben me vertelt dat ik al zowat mijn hele leven zing, al vanaf dat ik kon praten, bij spreken van wijze dan toch. Daarom zit ik al van mijn 5 jaar op zangles. Toen ik de reclame zag, wouw ik meteen mee doen. Niet dat ik echt een kans zal maken, maar de ervaring zelf is leuk. Voor de rest ben ik een lieve en betrouwbare persoon, alleen nog al terug getrokken bij de mensen die ik niet ken, of nieuw voor me zijn. Dit is zowat het belangrijkste denk ik? Baaj.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 13:48 ]

    Klik

    Ik had misschien een klein ideetje misschien kan een van de jongens mede presentatie doen :X :$

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 14:07 ]

    Mon photo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    http://farm4.static.flickr.com/3113/3097920650_8a97768c5d.jpg
    Zo ziet Allison er ongeveer uit :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Naam: Jordan Luca Forester
    leeftijd: 18
    tekstje: Hey ik ben Jordan ik ben net 18 geworden (joehoe!!!) mijn ouders zijn uitelkaar omdat men moeder vreemd ging wat best raar is want ze zei altijd dat ze gelukkig was met het leven dat we hadden.
    ik zing al sinds ik 5 was ofzo, ik heb zang lessen gehad maar ben er toen ook weer snel mee gestopt omdat ze wouwen dat ik standaard ging zingen en ik ben een heele boel maar NIET standaard dus stopte ik verder ik doe nog aan ballet wat veel mensen verbaasd aangezien ik er niet zo uit zie, maar het geefd me een geweldig gevoel. mensen zeggen vaak dat ik graag praat wat ook waar is:P als ik van mensen houd doe ik alles voor ze nouja bijna alles.

    foto: is die goed?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 15:07 ]


    To The Stars Through Adversity

    Foto1. of Foto2. kies maar zelf ^^

    Prestentatrice
    Faith Deloren, 21 jaar
    (moet er een foto ofzo bij?)
    staat op andere pagina.. ^^

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 15:16 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    (moet er een foto ofzo bij?)


    Ja x]