• Haallooo. :]
    Mijn oma is morgen jarig en ik wil graag een verhaal voor haar schrijven. Ze is op dit moment ernstig ziek, dus we vieren het in het ziekenhuis. Ze mag haar bed niet uit, dus wilde ik iets voor haar maken. Maar weet iemand wat je voor een oma kan schrijven?
    Ik wil het liefste gewoon een kort verhaaltje schrijven van 1000-2000 woorden.
    Iemand een idee?
    x


    hoi, jij bent leuk.

    Schrijf over de tijden die je met haar hebt gehad. Ik weet zeker dat ze dat mooi vind.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eens met Onderbroek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dankjulliewel.
    Ik ga het proberen.


    hoi, jij bent leuk.

    Iets over met 'waarom mijn oma de liefste/beste oma van de wereld is' Zoiets liefs zal haar waarschijnlijk ontzettend goed doen (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nu een klein stukje,
    maar op de een of andere manier klinkt het echt als een afscheidsverhaal..
    Terwijl het waarschijnlijk is dat ze er weer bovenop komt.
    Hm, heeft iemand misschien een ander idee?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 14:00 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Maak een gedicht over haar verjaardag, waarin je wenst dat ze nog lang leeft & vlug het ziekenhuis uit mag.
    Je kan ook zeggen dat je hoopt dat ze snel het ziekenhuis uit mag, omdat je haar mist bij haar thuis ofzo.
    Enja, schrijf misschien over vorige verjaardagsfeestjes, die je je herinnert ofzo?
    x


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het een goed idee van Onderbroek, maar wat ik zou doen, is het vrolijk opschrijven. Zoals; 'Weet je nog, oma, toen we daar waren en bladiebladiebla..'. Zodat het een vrolijk verhaaltje word.

    Man, ik ben slecht in uitleggen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je kan schrijven over iets dat jullie persoonlijk hebben en over dingen die jullie samen hebben meegemaakt? (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat heb ik ook voor mijn opa gedaan toen hij in het ziekenhuis lag. Het maakt eigenlijk totaal niet uit waar het over gaat, zolang je oma maar afleiding heeft.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.