• Oké, grapje. 8D
    Nee, wat ik eigenlijk wou vertellen. :')
    We hadden zo filmavond op school en iedereen moest naar de jongenswc's als die moest een plasje of weetikveel wat doen. En vorig jaar tijdens de halloweenfuif -oeeh- was dat ook zo en toen hadden we ons bij die pisbakken gezet en deden we alsof we daarin aan het pissen waren + hadden we daar foto's van getrokken. :') En nu op die filmavond, hebben we dat weer gedaan, en keken er zo van die midgets van het eerste naar ons alsof we krank waren. Meuh. :'D

    Eerstejaars zijn dom ;o en ookal was ik dat vorig jaar, die van dit jaar zijn echt kut .__. Maar dat heb ik ook al eens gedaan :Y)

    Killjoy schreef:
    Eerstejaars zijn dom ;o en ookal was ik dat vorig jaar, die van dit jaar zijn echt kut .__. Maar dat heb ik ook al eens gedaan :Y)

    Dat is echt vet stoer. :'D
    En man, die kinders worden feller met de jaren o_o die zeggen dingen die ik zelfs niet denk ;X

    Dat is leuk.
    Ik heb zo'n foto vanop sportdag waar we dat doen. Alleen heb ik die nog altijd niet ontvangen en dat dateert van mei. 0o Maar oké, dat is leuk.
    Toen ik de titel zag dacht ik wel aan wat anders, maar oke.

    Unhearted schreef:
    Dat is leuk.
    Ik heb zo'n foto vanop sportdag waar we dat doen. Alleen heb ik die nog altijd niet ontvangen en dat dateert van mei. 0o Maar oké, dat is leuk.
    Toen ik de titel zag dacht ik wel aan wat anders, maar oke.

    ohom. :'D neen, ik wist geen titel, naja! ;D en jammer dat je die nog niet hebt :'d

    Hahaa, cool :Y)
    Enja, de eerstejaars worden echt arrogant ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Therapy schreef:
    (...)
    Dat is echt vet stoer. :'D
    En man, die kinders worden feller met de jaren o_o die zeggen dingen die ik zelfs niet denk ;X

    Nou feller niet echt. Irritanter wel o.o

    Ik heb dat nog nooit gedaan? :'D maar wel grappig :3
    En 1e jaars zijn grappig, maar inderdaad ook wel irritant ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Therapy schreef:
    (...)
    ohom. :'D neen, ik wist geen titel, naja! ;D en jammer dat je die nog niet hebt :'d

    Ik moet wel meerdere foto's nog ontvangen. Maar misschien is het zo erg dat ik 'm niet mag ontvangen. :'D
    En ik dacht eigenlijk dat er hier zoiets ging staan van aan je kruis krabben ofzo. Weetjenietmeer?

    Killjoy schreef:
    (...)
    Nou feller niet echt. Irritanter wel o.o

    Nou bij ons wel ;x

    Alexithymia schreef:
    Ik heb dat nog nooit gedaan? :'D maar wel grappig :3
    En 1e jaars zijn grappig, maar inderdaad ook wel irritant ;_;

    Ah doen joch :'D
    Enjaa, thoh, kleine midgets :'D

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik moet wel meerdere foto's nog ontvangen. Maar misschien is het zo erg dat ik 'm niet mag ontvangen. :'D
    En ik dacht eigenlijk dat er hier zoiets ging staan van aan je kruis krabben ofzo. Weetjenietmeer?

    haha neen, x'D ik weet naar wat je doelt ;'D neen dat bedoelde ik niet ;'d haha oké dan is het nie zo erg ;d

    Therapy schreef:
    (...)
    haha neen, x'D ik weet naar wat je doelt ;'D neen dat bedoelde ik niet ;'d haha oké dan is het nie zo erg ;d

    Ja, omdat dat eigenlijk ook jongensachtig is. Maar sowieso iedereen deed dat al. x'D En dan denk ik weer aan Jojo. x'd En inderdaad.

    Therapy schreef:
    (...)
    Dat is echt vet stoer. :'D
    En man, die kinders worden feller met de jaren o_o die zeggen dingen die ik zelfs niet denk ;X

    Echt éh. Sommige eerstejaars hebben een héél groot gedacht van henzelf.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nou, (als dat bestaat) zou ik denk ik best wel in myn volgende leven een jongen willen zijn hoor' :9~