• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    Gaat ook niet gebeuren.. /herinnert zich 4 maart..


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Stond je ver vooraan? in de zaal? :]

    Het heeft geen nut om voor mij daar voor de deur te liggen. Ik woon er maar enkele straten vandaan x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als jullie nou allemaal bij mij komen logeren hoeven jullie niet in de kou op straat te gaan liggen. EEN Q SLAAPFEESTJE ;'D;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Als jullie nou allemaal bij mij komen logeren hoeven jullie niet in de kou op straat te gaan liggen. EEN Q SLAAPFEESTJE ;'D;'D



    Whihihi super idee :']

    Ik heb school =='

    Voor regen enzo neem ik een zeil mee die ik tussen de hekken ga spannen dan.

    Cherished schreef:
    Voor regen enzo neem ik een zeil mee die ik tussen de hekken ga spannen dan.


    Dat was het woord dat ik zocht :'zeil' whehe : D

    Ik mag dat niet :X dat is wel kut... Maar oke of iemand moet nu zeggen jah Nina moet 1 dag van te voren daar naartoe.. Dan haal ik nu mn pa ff xD omg geniaal xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ga zover ik weet niet :Y)


    I recycle my thoughts.

    Previous schreef:
    Ik ga zover ik weet niet :Y)


    Waarom niet?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Previous schreef:
    Ik ga zover ik weet niet :Y)



    Waarom niet?

    Ik ga waarschijnlijk zeker!
    Anders hebben mijn ouders een probleem met mij(duivel)

    Cherished schreef:
    Voor regen enzo neem ik een zeil mee die ik tussen de hekken ga spannen dan.

    Goed idee :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Maar ik mag nooit 1 dag van tevoren :'(


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.