• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    Broadway schreef:
    Ik ga, zonder kaartje en alleen voor mensen meeten - niet zeker -
    O das ook wel tof, wil je niet naar het concert zelf dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Gheheh zoals net al gezegd was. Tokio Hotel fans sporen niet, maar dat is wel bij meer bandjes dat je soms echt denkt van 'wtf..'

    Ja, dat is waar


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xBabyxFacex schreef:
    Ik wil ook en mss mag ik ook.Ma ik wil ook slapen maar ik vind da eng helemaal alleen daar slapen.Want mijn moeder gaat da nie slapen hoor en eigelijk mag ik ook nie alleen daar slapen.Ben nu aan het vragen met wie ik samen kan xD

    Je bent daar echt niet alleen hoor =D Ik blijf ook slapen, en nog veel meer fans,

    kimmyENCoRE schreef:
    ik ga wel :) en ik ga slapen.... dnek ik... zorg ik wel voor xD
    gaan we met zijn allen snachts een longontsteking oplopen en dan mee gillen met onze schore stemmetjes en dan een week ziek thuis liggen xD

    Whehehee XD

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Valt mee. Als je gewoon thee meeneemt in thermosflessen en fleecedekens en onderkoelingsdekens, [jeweetwel dat BBQ Folie (krul)] dan kom je de nacht wel door. Gewoon dicht op elkaar gaan liggen en een zijl wil ook nog wel een helpen. En af en toe een stukje lopen, voor het geval je benen afsterven en je het even niet doorhebt (krul). Er staan dan al van die hekjes. En die kun je mooi afschermen met zijl zodat de wind wegblijft. Das wel handig..

    Jij hebt er ervaring mee :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Komen ze ook naar België? (is misschien al gevraagd, maar heeft geen zin om heel topic door te lezen)


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Komen ze ook naar België? (is misschien al gevraagd, maar heeft geen zin om heel topic door te lezen)


    Ja volgens mij wel. Moet je eventjes op livenation.nl kijken daar staan datums.

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Ja volgens mij wel. Moet je eventjes op livenation.nl kijken daar staan datums.

    Okè, dankje.


    Tanya is de beste.

    Ik weet niet hoor mensen maar die concerten zijn in Februari en die maanden daarom heen en dan is het lang al zo koud niet meer O.o Dus kan je daar dan best blijven slapen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    Ik weet niet hoor mensen maar die concerten zijn in Februari en die maanden daarom heen en dan is het lang al zo koud niet meer O.o Dus kan je daar dan best blijven slapen


    In Februari kan het nog steeds sneeuwen :3 en als dat gebeurd ga ik lachen, want ik blijf daar slapen =]

    Pliena schreef:
    Komen ze ook naar België? (is misschien al gevraagd, maar heeft geen zin om heel topic door te lezen)
    25 februari en nog een dag volgens mij. (?)


    when words fail, music speaks.

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    In Februari kan het nog steeds sneeuwen :3 en als dat gebeurd ga ik lachen, want ik blijf daar slapen =]


    denk je echt dat et gaat sneeuwen? :3 xD Ik ga sowieso heen maar ik weet niet of ik blijf slapen. En als ik blijf slapen neem ik een tent mee xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Micaiah schreef:
    (...)
    Groningen.
    Kut plaats ><

    Valt wel mee toch (A) ?
    Maar ik ben vorig jaar ook naar Rotterdam geweest en ben op de dag zelf heen geweest en kwam toch op goeie plek te zijn. Dus zo kut plaats is het niet x'D


    -

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    O das ook wel tof, wil je niet naar het concert zelf dan?

    Nope, ik vindt de nieuwe muziek opzich wel oke, maar verspil liever mijn geld aan een ander concert. Maar ik wil wel graag al die mensen van Q meeten, en dát is dé perfecte oplossing. (krul)

    NERDLESS schreef:
    (...)

    denk je echt dat et gaat sneeuwen? :3 xD Ik ga sowieso heen maar ik weet niet of ik blijf slapen. En als ik blijf slapen neem ik een tent mee xD


    Ik zal het niet weten :3 Nederland is noggal raar met het weer XD
    Een tent? Ik gewoon dekens fzo ^^