• Lea lijkt het voor elkaar te hebben, haar stiefvader is een rijke zakenman en heeft genoeg geld op de bank om een klein land eten te geven. Toch is Lea's leven alles behalve gezellig. Ze is de levende uitvoering van Assepoester. De hele dag knapt ze klusjes op voor haar moeder en haar stiefzusje Chloé, tenzij dat ze op school zit of GossipGirl checkt. wanneer ze op een koude winterdag hem ontmoet, weet ze precies wie hij is en wat zijn titel is. maar is zij het meisje wat Chuck Bass kan temmen?




    Rollen :
    - Gayvriend Lea ; Jason
    - Beste vriendin Lea ; Renée
    - Beste vriendin Chloé ; Laura

    INVULLEN :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd :
    Foto :
    Beschrijving[innerlijk+uiterlijk];
    Overig [hoeft niet] ;

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:38 ]


    We can only learn to love by loving.

    GAYVRIEND LEA! de info komt :Y) zomfg, ik vind 't cool ;D

    Rol : Kijk hierboven ;D
    Naam : Jason Ross
    Leeftijd : 17
    Foto : Jason
    Beschrijving[innerlijk+uiterlijk]; Innerlijk; Spontaan, vrolijk, lief, vriendelijk, soms bitchy en arrogant, jaloers, snel op zijn tenen getrapt, betrouwbaar, behulpzaam, als hij je niet mag mág hij je ook niet, lacht altijd Uiterlijk; Bruin haar, groene ogen, slank, niet te lang maar ook niet te kort, spits
    Overig [hoeft niet] ; Denk ik ff over ;D

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:22 ]

    Ik wil beste vriendin. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rol; beste vriendin lea.
    Naam; Destiny Bo Joy.
    Leeftijd; 16
    Foto; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=140546
    Beschrijving[innerlijk+uiterlijk]; Lang blond haar, blauw-grijze ogen. Aardig tegen vrienden, bitchie tegen mensen die ze haat of die 'anders' zijn.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:06 ]


    when words fail, music speaks.

    -Beste vriendin Chloé
    Naam: Laura Flinch
    Leeftijd: 17
    Foto: Laura
    Beschrijving[innerlijk+uiterlijk]: Laura is best wel dom, ze maakt vaak domme opmerkingen. Maar ze is wel altijd heel vrolijk. Verder loopt ze vaak achter Chloé aan, omdat ze haar helemaal geweldig vind. Het is eigenlijk een heel lief meisje, dat gewoon omgepraat wordt door Chloé. Verder heeft ze blond haar, blauwe ogen en een slank lijf. Een beetje een typisch chearleeder, alleen dan dommer. Haar ouders zijn heel rijk, daarom maakt ze zich nooit zorgen om haar toekomst, haar ouders zullen toch alles wel voor haar betalen. Ze krijgt ook altijd alles wat ze wilt, omdat ze papa's kleine meid is. Ze wordt vaak het domme gansje genoemd, maar dat vindt ze niet erg omdat ze weet dat ze er niets aan kan en wil doen.
    Overig [hoeft niet]: alles staat in la tekstjah!

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:08 ]


    rules don't stop me

    Ik wil bf maakt niet uit van wie ;3
    maar ik moet nu weg :'[ dus kan niet invullen. ><


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg, Gossip Girl verslaving. :9~
    Ga hem zeker volgen. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    Wunderkind schreef:
    Omg, Gossip Girl verslaving. :9~
    Ga hem zeker volgen. :Y)

    ik hou van gossip girl
    haha


    We can only learn to love by loving.

    Beste vriendin Lea
    Naam: Mia Gargarin
    Leeftijd: 16 of zo
    Foto: Klikt u maar
    Beschrijving: lief, spontaan, vrolijk, houdt van reizen, GossipGirl, feesten, uiterlijk = foto
    Overig: heeft broer van 18 met de naam Darren


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Beste vriendin Chloe :D
    Naam: Morgan Roberts
    Leeftijd: 17
    Foto: Morgan Roberts.
    Beschrijving: Innerlijk: Arrogant, bitchy en zelfverzekerd. Uiterlijk: Zie foto^^
    Overig: Chloe en Morgan zijn onafscheidelijk. Ze zijn altijd bij elkaar.


    - hoi ;D

    IK WIL DE VRIENDIN VAN CHUCK ZIJN !!! (flower)(flower)(flower)(flower)

    Rol; vriendin van Chuck. (cat)
    Naam; Jane
    Leeftijd; 17
    Foto; soon
    Beschrijving; dit haat ik Hyeee. My name is Jane McKenzie and I'm 17 years old. I'm born in Manhattan at the Upper East Side offcouuurse and I adore my dogs & starbucks. Every day I get late for school, but that doesn't mean I get expelled. Rich dad, you know. I can get every boy at school and my friends are jealous at me, you can just tell when you see their(there?) faces. Oh and every day I ware sunglasses, even when it rains or snow or whatever. Cyaaa xoxo' Jane.
    Overig; Ik weet dat de vriedin van Chuck Lea word, maar ik wil ook zijn! Dan prop je Jane er maar ergens tussen, want ik wil niet gayfriend worden :3 en ik had zin om de uitleg in het engels te doen en ja ik buis altijd voor dat vak :')

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:12 ]


    All was well.

    Rol : Beste vriendin Lea.
    Naam : Renée Lisa Stewart.
    Leeftijd : 17
    Foto : http://img155.imageshack.us/i/mira1jz7.jpg/#q=long hairstyles
    Beschrijving: Innerlijk: lief, begripvol, behulpzaam, verlegen bij jongens, grappig, creatief en dromerig. Uiterlijk; Een licht bruine huid en bruin haar gaat met de mode mee..
    Overig [hoeft niet] ; Zingt en speelt piano, schrijft, maakt vaak foto's en is verslaafd aan haar mobiel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Foto; Klik

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 18:19 ]


    All was well.

    Alle rollen zijn bekend


    We can only learn to love by loving.

    eindelijk GG!!

    geef me eens seintje als ie gemaakt is alsjeblieft

    ik adoreer je omdat je dit maakt ! <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.