• Hai!

    We moeten voor school dus een collage maken over ons zelf tegen vrijdag - maar ik weet niet echt hoe ik er aan moet beginnen. Ik moet/mag er dingen in stoppen waarvan ik houd maar ook waarvan ik niet houd. Gewoon dingen die je zelf leuk vindt. Ik heb al dingen genoeg om over mezelf te vertellen, mijn probleem is alleen dat ik niet zou weten hoe ik dat zou moeten doen. Op een A3 blad? Of een A4? Of op een groot stuk karton? Foto's, geen foto's, kleurtjes etc.
    Sow, zouden jullie even willen helpen? Ik had btw al een idee om foto's op een stuk karton/A4 formaat te kleven en daar dingen onder te schrijven maar ik weet 't niet echt met dat.

    x'

    ik zou foto's van jezelf en vriende en familie of hobby's opplakke en daonder schrijve wie/wat en waarom ge kunt da ook typen en dan knippe en plakke allemaal die woordjes x

    Sorry, ik weet even veel als jij ;xx


    - hoi ;D

    Ben je vrolijk en van de kleurtjes? Doe dan vrolijke regenboog kleuren aan de rand ofzo. En plak plaatjes over jou intresses op een stuk papier. En woordjes uit tijdschriften knippen die bij jou passen. En verder heb ik geen flauw idee, want ik ben daar slecht in ';o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik had een mega hart gemaakt met mijn vrienden voor LB. als mijn Jezus beeld. dingen die belangrijk voro me zijn. misschien kun je ook zoiets doen ?


    We can only learn to love by loving.

    Uit tijdschriften tekstjes en plaatjes knippen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ooit een 'levensboom' op een stuk karton getekend met een mooie achtergrond. (lucht, wolken, gras, hekje...) De linkse kant naast de boom was grauw en dood en de andere kant, levendig met veel kleurtjes. Links plakte ik dan dingen die ik niet graag had en rechts dingen die ik wel leuk vond. En op de boom zelf plakte ik de meest belangrijke dingen. (Boom deel je in twee, dus links ook dode takken, rechts levendig met blaadjes. Maar wel één boom. In feite hoeft dat niet omdat het de belangrijkste dingen zijn. Maar dat kun je wel.) En dan schreef ik er ook onder of op de foto wat het was. Een woord of zo en dan vertelde ik erbij (:
    Misschien heb je er wat aan ^^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 14:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik heb ooit een 'levensboom' op een stuk karton getekend met een mooie achtergrond. (lucht, wolken, gras, hekje...) De linkse kant naast de boom was grauw en dood en de andere kant, levendig met veel kleurtjes. Links plakte ik dan dingen die ik niet graag had en rechts dingen die ik wel leuk vond. En op de boom zelf plakte ik de meest belangrijke dingen. (Boom deel je in twee, dus links ook dode takken, rechts levendig met blaadjes. Maar wel één boom. In feite hoeft dat niet omdat het de belangrijkste dingen zijn. Maar dat kun je wel.) En dan schreef ik er ook onder of op de foto wat het was. Een woord of zo en dan vertelde ik erbij (:
    Misschien heb je er wat aan ^^

    Maar ik kan niet tekenen ;x

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar ik kan niet tekenen ;x

    Vraag dan aan iemand of die je kan helpen? Of je haalt het gewoon van internet, knipt het uit en legt het op je karton en dan teken je de omlijning. Lukt ook. Je kan het ook gewoon simplistisch houden. Of je haalt alles van internet. Het hoeft niet echt prachtig te zijn, zolang de betekenis duidelijk is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right