• Gooooooooosh, ik haat mijn ouders (en vooral mijn vader)
    ik had dus een slecht rapport (4buizen) en ik mag niet meer op de computer(ik zit nu in de bibliotheek), ik mag niet meer buiten en mijn gsm is afgepakt tot mijn volgende rapport!
    Dat gaat er toch over?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)


    he ja, ik ben die van Schoten.
    En het is inderdaad lang geleden ;p
    Maar euh .. het punt is, ik snap het wel maar ik leerde gewoon niet [a]

    Maar zij weten toch niet dat je het wel snapte, maar niet leerde? (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ben ik de enige of vind ik dit nog niet echt overdreven? Ik bedoel; het is je eigen schuld dat je slechte punten hebt en uit die straf leer je misschien wel dat je de volgende keer wél moet leren. 4 buizen is niet niets hoor?

    Conspiracy schreef:
    Ben ik de enige of vind ik dit nog niet echt overdreven? Ik bedoel; het is je eigen schuld dat je slechte punten hebt en uit die straf leer je misschien wel dat je de volgende keer wél moet leren. 4 buizen is niet niets hoor?

    Lol, ik heb er 6.
    Maar ik doe er dan ook echt geen shit moeite voor. Nuja, wel iets ...
    Maar ik zit er maar voor 3 dingen.
    - Om mijn jaar te vullen tot ik 18 ben.
    - Voor de vakanties.
    - Maar vooral om mijn vrienden! Mijn beste vrienden! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    o.O
    Mijn moeder heeft me nooit echt gestraft, ook niet voor het blijven zitten. Nouja, toen mocht ik soms minder, en heel soms zit ze meer achter mijn schoolwerk aan omdat ik gewoon niets deed, maar da's alles.

    Nou, mijn moeder is niet tevreden met een zeven op mijn rapport, terwijl ik dat voor een vijfde jaar ASO wel vrij goed vind. =/

    Heel vaak ruzie dus. :'D

    Conspiracy schreef:
    Ben ik de enige of vind ik dit nog niet echt overdreven? Ik bedoel; het is je eigen schuld dat je slechte punten hebt en uit die straf leer je misschien wel dat je de volgende keer wél moet leren. 4 buizen is niet niets hoor?

    Voor 4 buizen, eenmalig vind ik het wel een te grote straf.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 15:00 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Voor 4 buizen, eenmalig vind ik het wel een te grote straf.

    Mijn zus mag haar vriend een maand niet zien, geen telefoon, geen tv, niet buiten en geen computer als ze er vier heeft ...

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, mijn moeder is niet tevreden met een zeven op mijn rapport, terwijl ik dat voor een vijfde jaar ASO wel vrij goed vind. =/

    Heel vaak ruzie dus. :'D
    Ik haal zelfs soms een 50, net erdoor, dus moeten ze maar content zijn ^^.
    En een 7 lijkt me anders wel erg goed hoor! :'D
    'k haalde vroeger in het eerste middelbaar 80 en 90's, nu is dat echt gedaalt tot meestal zoiets van een 60-70 x').


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)Ik haal zelfs soms een 50, net erdoor, dus moeten ze maar content zijn ^^.
    En een 7 lijkt me anders wel erg goed hoor! :'D
    'k haalde vroeger in het eerste middelbaar 80 en 90's, nu is dat echt gedaalt tot meestal zoiets van een 60-70 x').

    Ja, inderdaad. De meesten halen in het vijfde jaar gewoon geen 90 meer, maar dat snapt ze niet, omdat zij dat wel kon. Ik ben gewoon niet zo slim als zij, maar begrijpt ze dus niet. :')

    Ik vind het wel erg, maar waarschijnlijk ga je uit je fouten leren en nu meer leren.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet niet ik denk dat als ik met twee serieuse buizen thuis kom het al zou hebben zitten. Maar dan bedoel ik wel buizen van rond de 3 of minder voor twee keer 49 niet hoor


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Het kan ook zijn dat ze bijdraaien en je over een maand al weer iets mag. Misschien dat hangt van je ouders af

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 15:57 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik vind dat je ouders wel een beetje gelijk hebben, want het gaat wel over je toekomst. Aan de andere kant vraag ik me af, wat ze denken te bereiken met zulke straffen. Ik denk dat jij je nu eerder tegen ze gaat verzetten. (zou ik doen) Ik denk dat ze er meer bij gebaat zijn als ze je zouden stimuleren om goed je best te doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.