• Gooooooooosh, ik haat mijn ouders (en vooral mijn vader)
    ik had dus een slecht rapport (4buizen) en ik mag niet meer op de computer(ik zit nu in de bibliotheek), ik mag niet meer buiten en mijn gsm is afgepakt tot mijn volgende rapport!
    Dat gaat er toch over?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    (...)
    Bo!
    wij gaan al niet over als we er 3 hebben o.o' Ik heb er nog nooit één gehad op mijn rapport.
    Haha ik ging ook 2 niveau's lager. (cat) van VWO naar TL. haha omg ik haal nu gewoon 10'en op wiskunde!


    when words fail, music speaks.

    Emerence schreef:
    (...)

    Maar ik haal altijd zo'n punten, en nu ineens gaan ze me beginnen straffen? °-°

    Misschien moet je een richting zoeken die beter bij je past? Anders moet je misschien nog je jaar overdoen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Misschien moet je een richting zoeken die beter bij je past? Anders moet je misschien nog je jaar overdoen?



    ik ben net van ASO naar TSO gegaan.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)


    ik ben net van ASO naar TSO gegaan.

    Ah oh. Nou dan moet het nu toch beter gaan? Misschien ben jij gewoon iemand die meer studeert tijdens de examenperiode ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ey, jy bent die van Schoten, dat is lang geleden! Ghaha. Ik had vorig jaar ook 5 buizen, maar dat was omdat ik er echt niets van snapte en ik wel mijn best deed, maar ik ben al rap veranderd van richting, ghaha.
    Maar overtuig ze gewoon dat je het niet snapte en nu wel ofzo?
    gosh :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Eigen schuld ? Ik kan ze wel begrijpen hoor, langs de ene kant. Maar misschien moet je even met ze praten en zeggen dat je de straf onrechtvaardig vind en dat je beter je best zal doen als je je mobieltje terugkrijgt ofzo? =x


    None but ourselves can free our minds.

    Alysse schreef:
    Ey, jy bent die van Schoten, dat is lang geleden! Ghaha. Ik had vorig jaar ook 5 buizen, maar dat was omdat ik er echt niets van snapte en ik wel mijn best deed, maar ik ben al rap veranderd van richting, ghaha.
    Maar overtuig ze gewoon dat je het niet snapte en nu wel ofzo?
    gosh :'d



    he ja, ik ben die van Schoten.
    En het is inderdaad lang geleden ;p
    Maar euh .. het punt is, ik snap het wel maar ik leerde gewoon niet [a]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Dat is wel een harde straf. Vind ik toch ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Nou, als jij dat er al over vind, wil je niet weten wat ik krijg als straf bij een slecht rapport.

    Prodigy schreef:
    Nou, als jij dat er al over vind, wil je niet weten wat ik krijg als straf bij een slecht rapport.

    Nu maak je me wel nieuwsgierig :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het wel een een overdreven straf.
    Dat ze je gewoon een uur geven om op de computer te zitten en om te sms'en.
    Geen gsm OMG Ö; dat zou ik niet volhouden hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Nu maak je me wel nieuwsgierig :'D

    - Geen pc / internet
    - Geen televisie
    - Controle bij alles wat ik doe, vooral schoolwerk
    - M'n moeder sluit me letterlijk op in mijn kamer om te leren. Serieus deur op slot en al
    - Helemaal genegeerd worden
    - ...

    :/

    Prodigy schreef:
    (...)
    - Geen pc / internet
    - Geen televisie
    - Controle bij alles wat ik doe, vooral schoolwerk
    - M'n moeder sluit me letterlijk op in mijn kamer om te leren. Serieus deur op slot en al
    - Helemaal genegeerd worden
    - ...

    :/

    o.O
    Mijn moeder heeft me nooit echt gestraft, ook niet voor het blijven zitten. Nouja, toen mocht ik soms minder, en heel soms zit ze meer achter mijn schoolwerk aan omdat ik gewoon niets deed, maar da's alles.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze mogen je gerust straffen, zijn we het allemaal wel mee eens denk ik.
    Maar ik vind ze ook wat overdrijven.
    Nuja, ik weet niet hoe het er bij jullie thuis aan toe gaat, want daar kan ook altijd een link tussen liggen, natuurlijk!

    Succes voor de volgende keer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ow, dan zijn mijn ouders nog makkelijk. Niet dat ik bij mijn vader kom, but mijn moeder geeft nooit straf. Echt nergens voor. Dan hebben mijn moeder en ik wel een dag dikke ruzie maar een dag later moeten we alweer keihard lachen om het feit dat we ruzie hadden.
    Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Maar is het niet een beetje je eigen schuld. Misschien had je straf ook wel wat minder gekund.. En nu maar goede cijfers halen jij! ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells