• Gooooooooosh, ik haat mijn ouders (en vooral mijn vader)
    ik had dus een slecht rapport (4buizen) en ik mag niet meer op de computer(ik zit nu in de bibliotheek), ik mag niet meer buiten en mijn gsm is afgepakt tot mijn volgende rapport!
    Dat gaat er toch over?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat zijn buizen? Onvoldoendes ofzo?

    Maaar het gaat best wel jaar dat ie je mobiel afpakt, als er nu een keer wat is kan je niet eens bellen. Misschien moet je even rond de tafel gaan zitten met je ouders en gaan bespreken hoe het beter kan, ipv niet achter de computen een uur of twee uur. Snap je?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is wel een harde straf. Vind ik toch ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FreePeace schreef:
    Wat zijn buizen? Onvoldoendes ofzo?

    Maaar het gaat best wel jaar dat ie je mobiel afpakt, als er nu een keer wat is kan je niet eens bellen. Misschien moet je even rond de tafel gaan zitten met je ouders en gaan bespreken hoe het beter kan, ipv niet achter de computen een uur of twee uur. Snap je?

    Onvoldoendes inderdaad (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    FreePeace schreef:
    Wat zijn buizen? Onvoldoendes ofzo?

    Maaar het gaat best wel jaar dat ie je mobiel afpakt, als er nu een keer wat is kan je niet eens bellen. Misschien moet je even rond de tafel gaan zitten met je ouders en gaan bespreken hoe het beter kan, ipv niet achter de computen een uur of twee uur. Snap je?



    maar ik heb een andere gsm van mijn vader gekregen zodat die mij kan bereiken (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Dat is wel een harde straf. Vind ik toch ;x


    when words fail, music speaks.

    Emerence schreef:
    (...)
    maar ik heb een andere gsm van mijn vader gekregen zodat die mij kan bereiken (:

    Maar jij kan dan toch ook bellen of sms'n? Of heb je er geen krediet op?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm, eigenschuld. Je had beter je best moeten doen. Vier onvoldoendes is like wel heel veel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Hmmm, eigenschuld. Je had beter je best moeten doen. Vier onvoldoendes is like wel heel veel!
    OMG vind je dat? ik had er 6 op mijn eindraport vorig jaar.


    when words fail, music speaks.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar jij kan dan toch ook bellen of sms'n? Of heb je er geen krediet op?


    er staat geen krediet op --'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Decoy schreef:
    Hmmm, eigenschuld. Je had beter je best moeten doen. Vier onvoldoendes is like wel heel veel!



    kan ik eraan doen dat die leerkrachten mij buizen .. [a]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    Dat is wel een harde straf. Vind ik toch ;x


    - hoi ;D

    Nou, ligt ook een beetje aan je eigen =/. 4 buizen is wel veel.
    Maar goed, die straf is er ook over, maar het betekent toch ook dat ze willen dat je genoeg studeert? Als je nu bewijst dat je geen buizen haalt, en af en toe nog maar een buis hebt, zullen ze je vast niet meer straffen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Keizer schreef:
    (...)OMG vind je dat? ik had er 6 op mijn eindraport vorig jaar.

    Bo!
    wij gaan al niet over als we er 3 hebben o.o' Ik heb er nog nooit één gehad op mijn rapport.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eigen schuld. Dan had je maar beter moeten leren.

    Devious schreef:
    Eigen schuld. Dan had je maar beter moeten leren.


    Maar ik haal altijd zo'n punten, en nu ineens gaan ze me beginnen straffen? °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.