OH MY , mijn moeder zit er serieus over na te denken om te emigreren , en dan of naar Londen of Bulgarije , en dan met zijn allen natuurlijk , en wat als dat gebeurd , dan dan ...dan zie ik mijn vrienden nooit meer en mijn familie ....
Ik wil niet ..
wat zouden jullie doen of zeggen ??
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
Happysnail schreef: Je bent nog niet 18, dus je móet wel mee als ze al gaan -volgens mij.
Als je ouders de toestemming geven dat iemand anders je voogd wordt, dan mag je normaal blijven. Anders moet je mee door het feit dat je nog geen achttien bent.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Decoy schreef: Lang leve het internet! London lijkt me wel vet, maar oké weetje niets is zeker? En anders ga je in de vakanties vast naar huis?
Jah idd , gelukkig hebben we internet , jah londen lijkt me ook wel leuk , maar ik wil eigenlijks gewoon in nederland blijfen , ik hoop dat mijn moeder het niet doorzet
Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey
Tranquillity schreef:
(...)
Als je ouders de toestemming geven dat iemand anders je voogd wordt, dan mag je normaal blijven. Anders moet je mee door het feit dat je nog geen achttien bent.
Of je moet gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen dat je ECHT ECHT ECHT liever niet naar een ander land wilt verhuizen. Dan blijven ze vast wel hier toch?
You were much more muchier, you've lost your muchness.
OMG O_o Londen, da's zo gaaf. O_o Mag ik in jou plaats?
Maar als je in december al achttien wordt, zou je als je écht écht niet wil natuurlijk wel al op jezelf kunnen wonen. Maarja, dan ben je natuurlijk ook weer ver weg van je ouders :x.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle