• Verdorie! Dat heb ik vandaag dus gehad. Ik had gewoon langer in mijn bed kunnen blijven liggen!
    Komen we de school binnenwandelen, komen de jongens op ons af. 'Ga maar weer naar huis, het eerste uur valt uit.' Totaal chagrijnig, maar dat veranderde wel toen ik bij Anne Fleur thuis was, net als de vorige keren. Dikke lol x'D

    Haten jullie dat ook zo dat het eerste uur opeens uitvalt? Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    lekker dan :c
    ik heb vakantie :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons mogen we écht niet naar huis hoor x.x Dan is het gewoon 'studie' en dan krijgen we ofwel les van een andere leerkracht ofwel moeten we ons 1 uur vervelen x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    HA, bij mij nog beter
    kwam op school
    BLEEK DAT IK VERDOMME EERSTE 4 UUR VRIJ WAS
    pissig dat ik was!

    was toen met de bus naar huis gegaan.


    Smile with your heart.

    Ja, maar als zoiets bij ons gebeurd, moeten wij in school blijven. >.<


    Your Butt is Mine!

    Oke mijn ervaringen daar mee:
    1. Kom je na een uur fietsen op school, eerste twee uur vrij!
    2. moet je het eerste uur na-voor-komen [ik was anders het eerste uur vrij] is die leraar er zelf niet!


    when words fail, music speaks.

    Je bedoelt als een leerkracht ziek is? Wij moeten dan gewoon op school blijven in de 'studie' en leren ><


    You're a star in heaven.

    jah dat had ik de eerste 3 uur alleen toen mocht ik me die dag ziek melden (A)


    Some angels have no wings.

    Ja vandaag, ik moet altijd op maandag om 9u10 beginnen in plaats van 8u20 :]
    En eigenlijk ook morgen en donderdag maar die zijn weggevallen die vrije uren omdat het lessenrooster is veranderd, maar morgen mag ik naar huis om 15u20 :] En soms heb ik ook vrijstelling maar dat zeggen ze vaak op voorhand. Dus wij weten het meestal wanneer we later mogen beginnen :]

    xSKITT schreef:
    Ja, maar als zoiets bij ons gebeurd, moeten wij in school blijven. >.<


    Wij normaal ook , maar wij hebben drie uitgangen van de school, wij hebben een gemixte school : middenschool, atheneum en kleuterklasjes x]
    Maar wij gaan meestal gaan lopen, op het gemakje via de middenschool buiten, of gewoon langs het station , en dan als ze ons zien weggaan, worden ze kwaad en dan zwaaien wij eens lief :] Om ze nog wat kwader te maken.

    Wij hebben nooit lessen die wegvallen, alleen als er leerkrachten ziek zijn of niet op komen dagen. Maar dan mogen we niet naar huis, moeten we in de studie blijven of mogen we op school sporten --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    In mijn school krijg ik studie als een leerkracht ziek is. Wees blij want wij mogen dan absoluut niet naar huis. Volgens mij is dat zo in elke school in België. ._.

    Devious schreef:
    In mijn school krijg ik studie als een leerkracht ziek is. Wees blij want wij mogen dan absoluut niet naar huis. Volgens mij is dat zo in elke school in België. ._.

    Ja, dat denk ik ook. En dat systeem suckt hard --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als er een les uitvalt hebben wij gewoonweg studie.
    Wij MOETEN gewoonweg naar school komen al is een leerkracht er niet.


    Let the Night embrace you

    Ik denk dat ik blij ben dat ik in Nederland woon en niet in belgië. Ghihi.

    Maar ja, dat heb ik wel eens mee gemaakt. Of dan was ik de eerste vier uur vrij, moest ik om acht uur komen omdat ik een gesprek met iemand had. Dat baal je ook kapot.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ja ik haat dat ook. --' dan had ik evengoed nog langer in mijn bed kunnen blijven liggen!! maar nu heb ik 3dagen geen school. xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."