• Verdorie! Dat heb ik vandaag dus gehad. Ik had gewoon langer in mijn bed kunnen blijven liggen!
    Komen we de school binnenwandelen, komen de jongens op ons af. 'Ga maar weer naar huis, het eerste uur valt uit.' Totaal chagrijnig, maar dat veranderde wel toen ik bij Anne Fleur thuis was, net als de vorige keren. Dikke lol x'D

    Haten jullie dat ook zo dat het eerste uur opeens uitvalt? Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    maar het is toch herfstvakantie of ben ik nu dom O____O

    Nog nooit gehad ;d


    Only losers can act the way you do

    Bij onze school geldt dat zo niet. Er vallen alleen lessen weg als de leerkrachten ziek zijn, en we mogen niet zomaar naar huis. Als je in't 5 & 6 zit, en je weet dat de volgende dag het eerste uur uitvalt, kan je een gele kaart gaan vragen en moet je pas het tweede uur komen. Anders heb je gewoon pech en moet je in de studie blijven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    FurImmerJetz schreef:
    maar het is toch herfstvakantie of ben ik nu dom O____O

    Niet in heel Nederland. (krul)

    Marshmellow schreef:
    Bij onze school geldt dat zo niet. Er vallen alleen lessen weg als de leerkrachten ziek zijn, en we mogen niet zomaar naar huis. Als je in't 5 & 6 zit, en je weet dat de volgende dag het eerste uur uitvalt, kan je een gele kaart gaan vragen en moet je pas het tweede uur komen. Anders heb je gewoon pech en moet je in de studie blijven.

    Heftig ._.
    bij ons is dat niet zo, bij ons moet je op internet kyken of teletekst.

    Nooit gehad.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Broadway schreef:
    (...)
    Heftig ._.
    bij ons is dat niet zo, bij ons moet je op internet kyken of teletekst.

    Gelukzakken ^^. Maar misschien heeft het er wel iets mee te maken dat ik uit België kom ^^. En stiekem werkt de site van onze school gewoon niet :X.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Broadway schreef:
    (...)
    Niet in heel Nederland. (krul)


    oh hoe dom X.X

    FurImmerJetz schreef:
    maar het is toch herfstvakantie of ben ik nu dom O____O

    Ja jij bent dom xD grapje :X,
    maar je weet toch wel dat nederland in 3 vlakken is verdeeld en dat sommige mensen dus op een ander moment vakantie hebben? En dat de belgische mensen soms veel eerder of veel later vakantie hebben, enzo?

    Nee, dat heb ik niet meegemaakt. omdat ik s'morgens altijd op internet kijk, bij de website van de school of er uitval is. En dan kom ik nooit te vroeg.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Krullebol schreef:
    (...)
    Ja jij bent dom xD grapje :X,
    maar je weet toch wel dat nederland in 3 vlakken is verdeeld en dat sommige mensen dus op een ander moment vakantie hebben? En dat de belgische mensen soms veel eerder of veel later vakantie hebben, enzo?


    oke en ikke niet dom zijn HATSJI x]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 18:17 ]

    Als er bij ons een leerkracht ziek is hebben we gewoon studie o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Omg;
    ik wou dat ik ook in Nederland op school zat.
    Jullie mogen naar huis wanneer er een uur wegvalt, wij moeten in de saaie studie zitten.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat heb ik wel vaker, vorig jaar had ik best vaak ineens het eerste uur vrij ;_; +soms heb ik zelfs het eerste + tweede uur vrij terwijl we het niet weten ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Komt mijn verhaal van vorige vrijdag:
    ik had sowieso de eerste drie uur vrij, dat is mijn rooster, dus ik was in bed blijven liggen tot en met 11:20, want ik had ook nog de pauze erbij. Dus ik al helemaal blij, want ik kon uitslapen, kom ik om 11:15 op school. Ja hoor. De volgende twee uur vallen ook uit, de uren tot en met de grote pauze. Ik had pas om 13:30 op school hoeven te zijn, ipv om 11:20. Dus ben maar blij dat het maar een eerste uur was, ik was helemaal pissed. Ik had gewoon tot twaalf uur in m'n bed kunnen blijven liggen. Rotschool -.-'


    rules don't stop me