• Lieve Quizzerss...

    Ik had onder mijn wat-heb-ik-nodig-lijst gezet dat het mischien niet door zou gaan,En dat kan het dus ook niet.Ik heb net met mijn lieve moeder overlecht dat het gewoon echt niet mag,Ik baal hier als een stekker van maar ik kan er niets meer aan veranderen,Ik denk dat ze nee zij om dat ik Twee weken heel erg ziek ben geweest Mijn bloedplaatjes waren te laag namelijke n daar word je heelk moe van en dan heb je nergends meer zin in.

    Het spijt me echt heel er!Niet boos op me zijn sorry sorry sorry.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:12 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik kom ook wel, als ik tijd en geld heb =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Als het is geregeld hoor ik het wel want ik zou graag willen komen! Alleen organiseren is niks voor mij, daar ben ik veel te chaotisch voor, sorry. :$

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 0:22 ]

    Utrecht is een beetje te ver weg voor mij (A)
    k woon in Rotterdam

    Ik mag zeker niet.
    Ik woon in Rotterdam.
    Ik ga gewoon een keer een paar mensen voor een meeting in Rotterdam bijeensprokkelen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als ik mag, geld heb en het is dichtbij kom ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Utrecht is niet zuperver weg. Ga ik ook gewoon zonder dat m'n moeder het weet met de trein, hihi.
    Ze houdt niet zo van die internetmeetings 8D


    -

    Althans. Zó dichtbij is Utrecht niet. Wat dachten we van Amsterdam? (A)


    -

    NocteObscura schreef:
    Althans. Zó dichtbij is Utrecht niet. Wat dachten we van Amsterdam? (A)
    En de mensen uit brabant en limburg dan? Die moet je ook wel een beetje te gemoet komen (huil)


    Wie du mir, so ich dir.

    Hopeless schreef:
    Neem bijvoorbeeld Utrecht, dat is het midden van Nederland. Of, waar woon jij, Nederland of België? xD

    Ik wil niet lullig doen, maar het midden van Nederland is Lunteren. Dat is het enigste wat ik van aardrijkskunde weet. Maar Lunteren is een boerengat, met een best grote winkelstraat.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Utrecht is best wel een leuke stad. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil ook komen!! als het mag (:
    moet wel 2 uur rijden naar Utrecht..
    verder kunnen we; idd fotos maken, praten...., eten.... xD


    You are beautiful, you are love.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    En de mensen uit brabant en limburg dan? Die moet je ook wel een beetje te gemoet komen (huil)


    Ohja. :X
    Hahah maar zonder mij is het niet gezellig :(
    En ik mag niet naar de andere kant van NL van me moeder :(

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 12:44 ]


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Ohja. :X
    Hahah maar zonder mij is het niet gezellig :(
    En ik mag niet naar de andere kant van NL van me moeder :(
    Nee weet ik maar dan is Utrecht toch wel okay? :Y) Is niet zo heeeeewl erg ver weg van Amsterdam? toch?


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Nee weet ik maar dan is Utrecht toch wel okay? :Y) Is niet zo heeeeewl erg ver weg van Amsterdam? toch?


    Geeeeen idee, mijn moeder doet heeeeeel moeilijk om die dingen xd


    -

    Utrecht is veel te ver voor mij. -_- Dat mag ik nimmer.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'