• Lieve Quizzerss...

    Ik had onder mijn wat-heb-ik-nodig-lijst gezet dat het mischien niet door zou gaan,En dat kan het dus ook niet.Ik heb net met mijn lieve moeder overlecht dat het gewoon echt niet mag,Ik baal hier als een stekker van maar ik kan er niets meer aan veranderen,Ik denk dat ze nee zij om dat ik Twee weken heel erg ziek ben geweest Mijn bloedplaatjes waren te laag namelijke n daar word je heelk moe van en dan heb je nergends meer zin in.

    Het spijt me echt heel er!Niet boos op me zijn sorry sorry sorry.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:12 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    als het in utrecht is mag ik waarschijnlijk ook wel.. xD en anders ga ik gewoon wat proberen te regelen xD


    Nvt

    Lieverds ik zat net even te zoekken,Hoever utrecht van mij vandaan is en dat is een behoorlijk eind weg en vooral als je alleen met de bus mag reizen en niet met de trein *He moeder*(A)
    Dus ik denk dat ik het verplaats naar Rotterdam.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wither schreef:
    Lieverds ik zat net even te zoekken,Hoever utrecht van mij vandaan is en dat is een behoorlijk eind weg en vooral als je alleen met de bus mag reizen en niet met de trein *He moeder*(A)
    Dus ik denk dat ik het verplaats naar Rotterdam.
    rotterdam vind ik nog beter!! =D

    alleen al die mensen die verder moeten reizen dan?:O

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 13:29 ]


    Nvt

    Datum: gelieve niet op korte termijn xD veel verjaardagen komen eraan ><
    Tijd: 13.00 of zo?
    en Rotterdam zou ik misschien mogen.. maar ik weet het niet zeker...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wither schreef:
    Lieverds ik zat net even te zoekken,Hoever utrecht van mij vandaan is en dat is een behoorlijk eind weg en vooral als je alleen met de bus mag reizen en niet met de trein *He moeder*(A)
    Dus ik denk dat ik het verplaats naar Rotterdam.
    ik zag dta je in papendrecht ofz woon?? dan kan je ook een deel van de reis met mij mee reizen ofz als het toch in utrecht is... alleen dan zou je eerst naar cappelse brug moeten en daar kan ik dan ook altijd heen komen en dan bus 195 nemen.. of ik stap later in bus 195 vlak bij mij? :P dan kom je er ook.


    Nvt

    Rotterdam vind ik ook prima, zolang het maar doordeweeks is dan (OV =D) Anders is het voor mij te duur


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Rotterdam en Utrecht zijn even ver voor mij dus dat boeit niet zo. Ik zal wel tegen m'n moeder zeggen dat zij dan maar moet winkelen en dat ik een en vriendin ofzo naar die meeting gaan? Ben benieuwd wat ze zegt, ik denk dat ik het antwoord nou al weet 8D


    -

    Als het in Utrecht is kom ik zowieso niet.


    when words fail, music speaks.

    Hopeless schreef:
    Datum: gelieve niet op korte termijn xD veel verjaardagen komen eraan ><
    Tijd: 13.00 of zo?
    en Rotterdam zou ik misschien mogen.. maar ik weet het niet zeker...
    Als ik kom mag jij vast ook wel :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Als ik kom mag jij vast ook wel :'DD
    dûh, jij wordt gewoon mijn tweede voogd(cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.