• Lieve Quizzerss...

    Ik had onder mijn wat-heb-ik-nodig-lijst gezet dat het mischien niet door zou gaan,En dat kan het dus ook niet.Ik heb net met mijn lieve moeder overlecht dat het gewoon echt niet mag,Ik baal hier als een stekker van maar ik kan er niets meer aan veranderen,Ik denk dat ze nee zij om dat ik Twee weken heel erg ziek ben geweest Mijn bloedplaatjes waren te laag namelijke n daar word je heelk moe van en dan heb je nergends meer zin in.

    Het spijt me echt heel er!Niet boos op me zijn sorry sorry sorry.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:12 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Mij lijkt het ook wel leuk 8D Zolang het maar niet al te ver weg is.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Mij lijkt het ook wel leuk 8D Zolang het maar niet al te ver weg is.


    Ja zeker dat moet natuurlijk wel allemaal goed afgesproken zijn;)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik ben wel voor. Ik zou zeggen spreek iets met een paar mensen af om de leiding te geven en organisseer wat. Als ik kan en het is niet al te ver weg, dan kom ik wel!


    Wie du mir, so ich dir.

    ik wil meestal wel naar die meetings, maar meestal is het te ver weg..
    Dinsdsag is mijn eerste meeting^^
    Niet dat dat niet ver weg is ofzu ;x
    maarjha die is niet van Quizlet ><

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 23:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AndreasHudec schreef:
    Ik ben wel voor. Ik zou zeggen spreek iets met een paar mensen af om de leiding te geven en organisseer wat. Als ik kan en het is niet al te ver weg, dan kom ik wel!


    Lijkt me een heel goed idee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Neem bijvoorbeeld Utrecht, dat is het midden van Nederland. Of, waar woon jij, Nederland of België? xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Neem bijvoorbeeld Utrecht, dat is het midden van Nederland. Of, waar woon jij, Nederland of België? xD


    Nederland,Ja ik vind dat een hele goede plek ik ken het daar alleen niet xD maar dat komt wel goed.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 23:51 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wither schreef:
    (...)

    Nederland,Ja ik vind dat een hele goede plek ik ken het daar alleen niet xD maar dat komt wel goed.
    Als het in Utrecht is, mag ik vast wel komen (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Als het in Utrecht is, mag ik vast wel komen (cat)


    Oke, dus dan besluit ik nu dat het plaats gaat vinden in Utrecht dat vind mijn ma vast wel goedxD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als het dichtbij is én ik geld heb ben ik er. :)
    En als ik kan he xD

    Cherished schreef:
    Als het dichtbij is én ik geld heb ben ik er. :)
    En als ik kan he xD


    Haha oke gezellig,Tot nu toe is de locatie nog Utrecht.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hmm dat is te doen.
    Amsterdam was chiller geweest xD [/zeur]

    Cherished schreef:
    Hmm dat is te doen.
    Amsterdam was chiller geweest xD [/zeur]


    Whahaha ik denk dat mijn moeder me dan gaat vermoorden als ik alleen naar amsterdam ga,dan moeten jullie het zonder mij doen,Niet dat jullie dat erg hadden gevonden ofzo maar okexD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Niet zo negatief over jezelf.
    Maar utrecht is oke hoor, ik ben gewoon lui en gierig.

    Cherished schreef:
    Niet zo negatief over jezelf.
    Maar utrecht is oke hoor, ik ben gewoon lui en gierig.


    Oke xD
    Ahg ik ben ook lui hoor ik weet alleen de weg in Utrecht niet dat zal nog wat worden xD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.