• Ik weet dat die nog nergens gestart is.. Maar ik mag van me vader miss 26.02.10 naar Oberhausen dat concert.. maar ik weet niet hoe je in Duitsland kaartjes moet kopen :$
    Iemand? (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Toen ik naar Nederland wou voor TH heb ik ook heel wat moeten doen.
    Ik woon dus in België en deed er alles aan om aan kaartjes te komen. Ik ben naar de Free Record Shop geweest, op verschillende sites gezeten en dik in de sh*t gezeten daarmee, omdat ik kaartjes had besteld, maar die niet had betaald, omdat ik ook niets gekregen had. Kreeg ik na het concert een mail dat ik het MOEST betalen. Uiteindelijk gewoon genegeerd en ik heb niets moeten betalen.
    Maar soit, daarvoor kwamen we uit op 2dehands.be waar iemand die kaartjes ook verkocht.
    Dankzij haar ben ik dus kunnen gaan, maar voor hetzelfde geld waren de kaartjes fake..

    Ik heb dus geen idee of je het ook veilig kan doen, want anders ben ik wel dom geweest. :'D


    Let the Night embrace you

    Internet? Als je ouders een creditcard hebben moet dat wel lukken, denk ik ;D
    -maar dan wel via de concerthal zelf, ofzo. -

    Ik ga waarschijnlijk ook naar Oberhausen. En zo moeilijk is dat niet hoor. Maar waarschijnlijk moet je die tickets wel bestellen via visa of mastercard. [/zo was dat met de comet awards]

    Als je op de site kijkt van de concerthal, staat er meestal per concert bij waar je de kaartjes kunt bestellen [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb nu zo'n site gevonden.. (die elke minuut vast loopt) maar daar staan kaarten op voor 31.10.2009.. voor Tokio Hotel :S
    Ben nog aan het zoeken of die van 26.02.2010 erook op staan..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Er zijn nog geen officiele tourdatums bekend.. DUS KOOP OOK NOG GEEN KAARTEN!


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    Er zijn nog geen officiele tourdatums bekend.. DUS KOOP OOK NOG GEEN KAARTEN!

    Helemaal wel, er zijn er al 5 Bevestigd.. En die van oberhausen is bevestigd door het personeel zelf..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)
    Helemaal wel, er zijn er al 5 Bevestigd.. En die van oberhausen is bevestigd door het personeel zelf..


    Ga kijken op de officiele site van TH.

    Bevestigd door wie..?
    Veel vand ie site's zetten datums om je daarmee te lokken..
    Maar goed, als je me niet wil geloven dan koop je die 'kaartjes' maar lekker. Je zult er spijt van krijgen.


    Protège moi de mes désirs.

    sacred schreef:
    (...)

    Ga kijken op de officiele site van TH.

    Bevestigd door wie..?
    Veel vand ie site's zetten datums om je daarmee te lokken..
    Maar goed, als je me niet wil geloven dan koop je die 'kaartjes' maar lekker. Je zult er spijt van krijgen.


    Die laatste zin (Je zult er spijt van krijgen) klinkt best wel vals :X

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 13:01 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Dat klinkt best wel vals :X


    Hahaha, dat is dan niet zo bedoeld.
    Ik kan er niet tegen als mensen me niet geloven. Ik zeg het echt niet voor niks..
    En ik ben chagerijnig.. daardoor komt het misschien ook :'''')


    Protège moi de mes désirs.

    Gisteren heb ik ook gemeld dat binnenkort de tourdata worden vrijgegeven en dat gaat sneller dan verwacht. Het eerste bevestigde concert vindt in Oberhausen plaats (niet ver van de Nederlandse grens :)) op 26 februari 2010 om 20.00!

    Dat stond op zo'n site Die nederlandse weblog over TH..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    sacred schreef:
    (...)

    Ga kijken op de officiele site van TH.

    Bevestigd door wie..?
    Veel vand ie site's zetten datums om je daarmee te lokken..
    Maar goed, als je me niet wil geloven dan koop je die 'kaartjes' maar lekker. Je zult er spijt van krijgen.

    Drie concerten in Frankrijk zijn al bevestigd door Universal France. (;

    En nu maar hopen dat mijn vader een creditcard heeft...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    sacred schreef:
    Er zijn nog geen officiele tourdatums bekend.. DUS KOOP OOK NOG GEEN KAARTEN!


    Misschien moet je even naar Universal gaan? ><
    Er zijn al een paar concerten in Frankrijk bevestigd en de data van Oberhausen ook. ><


    -

    Ik ga ook héél misschien, maar ik heb ook geen flauw idee hoe ik aan kaartjes moet komen. Als het zover is.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 21:33 ]