• Ik zat net heel gezelig te zappen,En toen kwam ik op Rtl 8 terecht want daar kwam een film op zei een vriedin van mij,En toen was er zoo programma bezig over een man die zichzelf pijpte,en toen ging hij het voor doen echt vies dus nu hebben ik en mijn vriendin een trouma.

    Ook zoiets meegemaakt?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    baaaaaaaaaaaah. o.o
    nee, gelukkig niet man!

    het is btw trauma ^^


    It's not the same without you.

    Hè gatver.
    Ik heb ooit eens niet kunnen slapen om 2 uur of zo, en toen heb ik de tv aangezet. Allemaal van die tell sell dingen, voor de seks. -blegh-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ieuw xp


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    GATVER!! Dat is echt vies!!
    Hij pijpte zichzelf? Dat vind ik knap :O

    er is een mop over trouwma ^^ nou ja, ik kwam er op, door jouw kleine spellingsfoutje (A) Wat is een synoniem voor schoonmoeder? Een trouwma ^^
    Uhm, nou ja, Marylin Manson heeft een rib laten wegnemen, zodat hij dat kan doen --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Micaiah schreef:
    GATVER!! Dat is echt vies!!
    Hij pijpte zichzelf? Dat vind ik knap :O


    Ja hij ging echt super raar liggen een soort koprol deed hij en toen deed hij dat iehhwww ik ga vanacht dus niet kunnen slaapen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xGOSSIP schreef:
    er is een mop over trouwma ^^ nou ja, ik kwam er op, door jouw kleine spellingsfoutje (A) Wat is een synoniem voor schoonmoeder? Een trouwma ^^
    Uhm, nou ja, Marylin Manson heeft een rib laten wegnemen, zodat hij dat kan doen --"


    Ik ben fan van hemxD
    en dat wist ik niet omg xD
    gelukig heb ik het bij hem niet gezien.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat zeiden ze ook over Marilyn Manson. Hij had zogenaamd zijn onderste ribben weg laten halen zodat hij zichzelf kon pijpen. Maar dat was natuurlijk grote bullshit ^^.

    Coldplace schreef:
    Dat zeiden ze ook over Marilyn Manson. Hij had zogenaamd zijn onderste ribben weg laten halen zodat hij zichzelf kon pijpen. Maar dat was natuurlijk grote bullshit ^^.


    Gelukig is dat niet waar want ik ben fan van hem <3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou me eerder gewoon kapot lachen ofzo iets (': Komaan, een man die zichzelf pijpt? Hoe hylarisch is da wel nie? -Gaat neer-

    Inderdaad, het is trauma (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    Ik zou me eerder gewoon kapot lachen ofzo iets (': Komaan, een man die zichzelf pijpt? Hoe hylarisch is da wel nie? -Gaat neer-

    Inderdaad, het is trauma (:


    Ja nu kan ik er echt heel hard om lachen maar toen ik dat zag dacht ik echt omfg!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    HEARTCRASH schreef:
    het is btw trauma ^^

    Idd en ik heb het even aangepast in de titel. ^^

    En ja, ik heb dat ook al voorgehad >.<


    Let the Night embrace you

    Wither schreef:
    (...)

    Ja nu kan ik er echt heel hard om lachen maar toen ik dat zag dacht ik echt omfg!


    Ja, inderdaad eerst zo heel erg geschokeerd zijn van 'wtf is die vent aan het forceren' maar ik zou echt direct in m'n lach schieten als ik me gerealiseerd heb wat hij écht aan het doen was (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Sissel schreef:
    (...)
    Idd en ik heb het even aangepast in de titel. ^^

    En ja, ik heb dat ook al voorgehad >.<


    Dankje voor het aanpassen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad eerst zo heel erg geschokeerd zijn van 'wtf is die vent aan het forceren' maar ik zou echt direct in m'n lach schieten als ik me gerealiseerd heb wat hij écht aan het doen was (':


    JaxD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.