• Mensen ik ben dood.Ik heb jullie quizlettertjes graag, ik hou erg veel van deze site en ik hoop jullie ooit weer te zien.Ik heb namelijk 4buizen op mijn rapport en morgen krijgen we rapport en mijn vader wurgt me. ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sterkte er dan mee!
    Ik krijg geen cijfers meer op school :9~


    -

    Ik heb waarschijnlijk ook zo'n vier buizen op m'n rapport en bij mij killen beide ouders mij ><


    Just a simple "I love you" (:

    Ach het is pas het begin van het jaar. Je heb nog 3 rapporten om het beter te krijgen. :P En als je pa je wurgt, gewoon terug wurgen. Dan laat tie van schrik wel los. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik heb vandaag mijn eerste buis gehaald voor dactylo. Ik haat mijn ik-kan-niet-meer-typen buien.. :/

    sterkte. (:


    You'll never dream alone. <3

    Ik heb er ook vier, mijn ma vind het niet erg, vergelijken met vorig jaar, dan had ik er zeven dusja :]
    Maarja sterkte :]

    Wat is een buis? -dom-


    -

    Striflicious schreef:
    Wat is een buis? -dom-

    ja wat is dat????


    DUDE! Get a life!!!

    Ik had 4 buizen op mijn eindrapport. Het rapport waarmee je over gaat.
    En toch ben ik over.


    rules don't stop me

    Buizen?? Cijfers zeker? Iniedergeval succes!! Ik heb ook veel slechte cijfers :( Altijd in het begin van het jaar..


    You are beautiful, you are love.

    Buizen zijn onvoldoendes

    Maar krijgen jullie nu al een rapport? Ik heb zelfs nog geen proefwerken gehad.


    rules don't stop me

    net de toetsweek achter de rug. Ik bibber alleen voor M&O en Muziek..
    maar Economie ging naar mijn idee vet goed, heb ik een 6,2 :S


    Life is hard and then we die

    veel sterkte, ik moet ook aan mijn ouders vertellen dat mijn gemiddelde omlaag is gegaan door een stomme presentatie :(

    heb nu 3 onvoldoendes, maar die kan ik na de vakantie nog wel ophalen, hoop ik...


    Second star on the right and straight on till morning

    wat zijn buizen? [/voelt zich dom]

    en mijn laagste cijfer is nu nog een 5,8


    Stop holding me under and let me breathe.