• http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel(A)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: aanklik ding gemaakt ^^)


    HaveFun!

    DAs Kei KInder8ig

    TH RUledd wel hé(6)(baby)

    Is het erg als ik dat grappig vind?=D

    haha ik vond het ook grappig da die haters gwn zo laag kunne zakke vind ik gwn grappig =D
    naja ze moete hun tg ergens mee bezig houde en dan make ze zoiets zinloos ! ze hebbe gwn geen leve en sgrijve dan zoiets laag dat het gwn grappig is.

    [/mijn mening ]

    Ik vond hem best grappig.


    blame the bully.

    OMG komop heee hier moeten jullie gewoon om gaan lachen I mean : De waarheid is echter dat Bill een super saiyan zonder haarverf is. dat is toch geniaal!! als er geen grapjes over TH gemaakt kunnen worden dan weet ik het ook nie meer dat wel heel erg saai vind ik!! I mean dat is wel een beetje Like heel erg saai!! ik ben ook best wel fan van tokio hotel maar ja je moet ook gewoon denken die mensen zijn gewoon zielig x)

    Maar van die supersaiyan blijft geniaal x)

    Dit was mijn lulberightje xD

    TOEDELSS <3

    die heeft gewoon geen leven!
    laat hem toch, hij denk: ik zal eens stoer doen en een haat site maken


    die wilt Tokio Hotel gewoon klein krijgen maar dat lukt toch niet!
    En Tom, Bill, Gustav en Georg trekken hun daar niets van aan dus wij ook niet!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    die heeft gewoon geen leven!
    laat hem toch, hij denk: ik zal eens stoer doen en een haat site maken


    die wilt Tokio Hotel gewoon klein krijgen maar dat lukt toch niet!
    En Tom, Bill, Gustav en Georg trekken hun daar niets van aan dus wij ook niet!

    goed gezegd, die kutkoters hebbe gwn GEEN leve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Iedereen die hier boos om wordt heeft geen leven.
    Men maak je niet druk, zolang ze geen TH-sites ermee terroriseren mogen haters toch ook hun lolletje hebben?
    Daarnaast moet je erboven staan.
    Fans zijn al net zo triest dat ze er boos om worden.

    Ik vind hem echt geweldig x] Like;

    Onbekend bandlid #1 is waarschijnlijk de enige overlevende van de Chernobyl ramp waarbij zijn uiterlijk niet is aangepast. Hij speelt de bassgitaar en heeft lang haar voor zijn oog omdat hij zich emo voelt omdat hij vindt dat het muziek dat hij moet spelen zuigt. Zelf zou hij veel liever death metal willen spelen, maar een bindend contract houdt zijn droomwens tegen. Sommige mensen claimen dat zijn naam George is maar dit is echter nooit bewezen omdat hij niet sexy genoeg is voor een interview
    Kvind het stiekem echt vreselijk briljant.
    Zie de lol er van in joh.


    Mew <3

    Hoe diep kun je zakken?
    En ook om dit te plaatsen. <__>
    Dit ga je toch niet plaatsen? Dat willen die haters juist. n_n


    -

    Ik vind die site echt GE-WEL-DIG tering ik heb er zo dubbel om gelegen xD
    Hopelijk maken ze er nog een =3 die mensen zijn geniaal!


    BAM!

    Whaha! Oh, ik vind die site echt zo vreselijk geniaal XD Ik ben wel fan enzo, maar vind anti-th sites grappix x]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wet een gezijk zeg,,
    Ik ben egt een zupper fan van Th Hoor, maar ik lig hier echt gewon dUBBEL VAN HET LAGGEN!!
    Kijk dan,, Is tog gewoon komies dat ze zig daar mee bezig houden XD
    Ja sorry hoor, Ik bedoel kijk,,
    Wij weten tog wel better,, dan dat ze meiden zijn,, en dat wij als fans,, brugertjes zijn ! Die zullen er vast wel bestaan hoor, Maar dat boeit ons dat niet,,
    Sorry, ik vind het alemaal een betje overdrefen dit.. Zie het als een grap en probeer er de humor een ebtje van in te zien.. anders kan je wel boos worden op iedereen als ze wat zeggen ofer th


    Dunno ><

    HI-LA-RISCH
    zo geweldig, hoe komen ze erop x)

    -ja, ik ben fan, nee don't shoot me-


    If you want me to listen, whisper...