• http://oncyclopedia.net/wiki/Tokio_Hotel(A)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: aanklik ding gemaakt ^^)


    HaveFun!

    Omg . Freakin' Zielig =F .. Op aslpage * zoiets als netlog .. nvdr. * ws oowk zo iemand mt de nickname : Anti Tokio Hotel .. en dan zat ie mij zo ff uit te kakken .. Mrja .. Gwn DOELLOOS !! ;O

    Ik bedoel .. Kan mij het wat schelen wat ze over me zeggen .. Ik bn gwn fan vn TH dus .. What's the big deal ??!

    Ik vind dat die haat bullshit moet stoppen !
    Het gaat gewoonweg tè ver.. Wij zitten hun favoriete muziekband toch oowk niet uit te jouwen ofzoo ..

    Naja .. TOt de volgende discussie ! xD

    BUBHAJx

    Ik vind tokio hotel ook niet leuk.
    Die meiden zingen vals. Eerder dacht ik dat het jongens waren.

    ach iedereen zn eigen smaak maar deze hele site zit vol th gelukkig is er een tokio hotel filter wat zouw ik zonder moeten doen

    ik vind dat de fans van die haat sites moeten blijven en de haters van de love sites XD want je moet het gewoon allemaal met rust laten en ja ieder zijn eigen mening en echte haters bestaan toch niet komaan dat je de muziek slecht vind en de jongens meisjes vind ... vind ik no nie haten want ze kennen ze niet, dusja XD ik heb men zegje gedaan en laat het gewoon allemaal passeeren Th is volgens mij ook maar een rage en er gaan nog veel fake fans afvallen oor :o Maar Ik niet ik hou van die muziek XD

    Laat Die Hoere Or homo's Of manwijve of travistiete maa Gwoon Hun zijn GWoon Jaloers dt TOkio Hotel alle Aandagt Krijgt en hun niet :S:S

    fuuck die stoeme kuthaters die vn die domme dinge zeggen:
    wrm doen ze da? :
    -aand8?
    - ze willn dat th stopt ofzo? (huhu,,lukt jullie tog niet ! )
    -ze zijn jaloers?
    -ze zijn eigenlijk fan maar ze durven er niet voor uitkoomen?
    -ze pesten graag mensen die van TH houden?
    -ze denken dat ze nu stoer zijn?
    -ze maken graag thlovers uit omdat ze hun woede dan kunnen afweren op hun?

    oke da je TH haat,das u eigen smaak,mr dat je dan allemaal slachte dingen over TH en de fans gaat zeggen? fuuck daa wij doen da toch ook nie bij jullie?
    wete,,ze willen gwn fucking aand8 !!!
    LAAT ONS EN TH ME RUUUUUUUST !!

    OMG xD.
    klach my zot x'D.
    tzyn mss doum haters, ma oe dan z et verzinne is grappig, nja mss ook wl grof.
    Ma dn z iets tgn de fans ebn begrypk zkr niej xs. Wa zoudn we hun kunn' doen.. niet eja !
    Ik zit int 4de en kheb nooit beugel gedrage.. Djeezes, dn die mensn hun mt x nuttigs bezig houde xD.

    th suckt!!!!!!!!(lol)
    geef mij ma die schone gasten van my chemical romance die maken tenminste muziek!!
    die janken tenminste nie zo door die microfoon als die bill(puh)
    ik haat th!!
    te hopen dat er fans afvallen inplaats van erbij komen(dance)

    th suckt!!!!!!!!(lol)
    geef mij ma die schone gasten van my chemical romance die maken tenminste muziek!!
    die janken tenminste nie zo door die microfoon als die bill(puh)
    ik haat th!!
    te hopen dat er fans afvallen inplaats van erbij komen(dance)


    Dr is al iemand afgevalle ~ik xD~


    HaveFun!

    Hits
    Spring nicht
    Don't jump
    Spring wel
    Spring-wel-maar-toch-maar-niet-want-het-gebouw-is-toch-net-iets-te-hoog.
    Springen nicht!

    Whahhaha

    Sorry
    Maar
    ik ben echt fucking Tokiohotel fan.
    Maa
    rdit laat alleen maar zien dat ze heteigelijk wel goed vinden xD


    you are no greatest love but disappointment in my life

    OMFG dit gaat er echt zó over ;S


    -

    naja is niet zo bijzonder toch? er zijn zo veel van die sites! moet je je niet druk om maken je kunt er toch niets tegen doen..!


    Je moet worden wie je bent.

    Ze moeten eens wat nieuws verzinnen, ze hebben al 3 jaar dezelfde argumenten waarom ze zo kut zijn en het wordt saai.


    blame the bully.

    Omg, de eigenaar is zo laf dat ie zijn naam niet eens op de site heeft gezet, hoe laf wil je zijn hahaha!^^ Maar die van Gustav die op omgekeerde emmers slaat vind ik wel goed xD


    a figment of your imagination

    HAHAHAHA wta een loll
    srry hoor (A)

    maarjah effe verder gaan:

    EN OVR DE FANS ZEGGE ZE: Tokio Hotel heeft erg veel fans die voor 99.98% bestaan uit meisjes uit de brugklas met beugel.
    das zo funny:P k zit niet in de brugklas[zou wle heel diep triest zijn op mijn leeftijd:(]en nee heb geen beugel en sowhat was dara miss mee mensen die en beugel hebben hebben daarna meestal wel mooie tanden[als ze teminste luisteren naar de tandarts he;)]

    Tom is het 9-jarige tweelingzusje van Bill. Ze slaat op een veel te dure gitaar met haar petje achterstevoren omdat ze zich zo gangster voelt.

    ten eerst s hij geen meisje en ten 2de heo kan ie homo en een meisje tegelijk zijn:8 de eene x doet ie het met z'n broer[zegge thhaters he;)]en de andere x s ie een meisje:8,en jah als hij zch zo goed voelt met die pet en kleding laat hem gewoon!!

    dees ovr BILL: Bill is de zangeres en het lekkerste wijf uit de band

    das ten eerste een compliment,en k wist niet dat th haters HOMO WAREN?:O

    GEORG:Hij speelt de bassgitaar en heeft lang haar voor zijn oog omdat hij zich emo voelt omdat hij vindt dat het muziek dat hij moet spelen zuigt EN Sommige mensen claimen dat zijn naam George is maar dit is echter nooit bewezen omdat hij niet sexy genoeg is voor een interview.

    dus als georg niet sexy genoeg s voor een intervieuw s tom,bill en gustav het wel:D

    en all die drukte van die th haters zorgen wel er voor dat th nog bekender wordt:D dus meer fans:D(A)

    xxxrebe[MIJN MENING(A)]