• Ongesteldheid. GRR
    Vandaag, serieus, dat HELE ding zat vol. Er was geen wit meer over, HELEMAAL rood. .___.
    En op school ga ik dus echt niet wisselen, ik ga die WC ff vrolijk uitlopen met dat vieze ding in mijn hand.
    1. Hoe doe ik dat op school.
    2. Dat HELE ding vol, is toch niet normaal? ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    OverMyHead schreef:
    Ik ben net ook geworden, gelukig net na schooltijd...
    Maar ze horen toch prullenbakjes te hebben Ö
    En anders combineer je een tampon met maandverband
    (nerd)

    maar je moet het toch verwisselen? als je dat niet doet, is dat toch niet goed ofzoiets, toch?

    1. Zoals iedereen hier al zegt; zijn er geen vuilbakjes? Anders kan je mss een stukje zilverpapier ofzo meenemen en dat er inwikkelen en het onzichtbaar weg te gooien?
    2.Ik ga dr vanuit dat je tampons gebruikt - of heb ik dat verkeerd begrepen?- Anyhow, in tampons zijn er verschillende 'maten'. Als je een tampon hebt voor light days geraakt die natuurlijk sneller vol. Misschien moet je een andere nemen? Medium of Large misschien?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 19:08 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xBiteMe schreef:
    Wat ziek dat ze geen prullenbakken hebben bij jou op school o.O
    Hoe hebben al die meisjes die daar ooit hebben gezeten het daar overleefd?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Mag je niet doen. De toiletten raken verstopt daardoor.

    valt mee hoor,
    we gooien hier al 6 jaar tampons in de wc en daar is ie nog nooit verstopt door geraakt.

    -ik woon hier zes jaar denk ik.;p


    AAP

    Als de wc verstopt is is het hun eigen schuld. Moeten ze maar prullenbakjes neerhangen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    drieastrid schreef:
    (...)
    valt mee hoor,
    we gooien hier al 6 jaar tampons in de wc en daar is ie nog nooit verstopt door geraakt.

    -ik woon hier zes jaar denk ik.;p

    maar het is ook slecht voor het milieu volgens mij.. of iets voor het riool ofzoo..
    toch? (cat)
    of is dit niet waar?

    Blondine schreef:
    Er zijn toch van die speciale boxen in elke wc waar je zoiets in kan gooien? ._.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Als het veel is, zou je aan de pil kunnen gaan. Dan word het veeeel minder en je kunt zelf bepalen wanneer het je 't beste uitkomt.
    Dat vind ik zelf hartstikke handig maaroke. x'D

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 19:47 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    op tijd verwisselen?
    en bij ons zijn de wc ook goor.. maar wat moet dat moet.. En dan sta ik liefer in een goor wc, dan dat ik doorlek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Whipple schreef:
    (...)
    maar het is ook slecht voor het milieu volgens mij.. of iets voor het riool ofzoo..
    toch? (cat)
    of is dit niet waar?

    Tampons niet, maandverbanden wel.
    Dacht ik? (:


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Tampons niet, maandverbanden wel.
    Dacht ik? (:

    Ik weet niet.. maar ik wist wel dat het niet goed was voor de wc x'D

    nou jah ik zou klagen dat er geen prullenbakken staan en dan wordt het vast wel opgelost.
    en anders tjah van die nacht verband in doen?
    of doe je dat al? die is veel groter en het helpt bij mij want ik ben eht best veel maar lek nog niet door.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    rionnag schreef:
    nou jah ik zou klagen dat er geen prullenbakken staan en dan wordt het vast wel opgelost.
    en anders tjah van die nacht verband in doen?
    of doe je dat al? die is veel groter en het helpt bij mij want ik ben eht best veel maar lek nog niet door.

    ik vind maandverband echt irritant [/mening]

    Meid toch! O.o
    Het is niet gezond hoor, om een hele dag ermee rond te lopen!
    Bovendien ga je het zo kunnen rieken.
    Gebruik tampons!
    Ik durfde ook eerst niet, maar ik heb er maar 5 verspild en het lukte!
    Gewoon raad vragen aan je ma! ;]
    Desnoods vraag je mij er maar over uit .. Ik help graag mensen, ik wil niet dat mensen ongelukkig worden zoals ik tegenwoordig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als ik ongesteldd ben dan ben ik altijd zo bangg dat ik doorlek! maar since ik de pil slik is het echt veeeél minder! misschien een tip?