• Ongesteldheid. GRR
    Vandaag, serieus, dat HELE ding zat vol. Er was geen wit meer over, HELEMAAL rood. .___.
    En op school ga ik dus echt niet wisselen, ik ga die WC ff vrolijk uitlopen met dat vieze ding in mijn hand.
    1. Hoe doe ik dat op school.
    2. Dat HELE ding vol, is toch niet normaal? ._.


    I live for the applause, you will die for it.

    nou jah ik heb ook tampons gebruikt maar ze helpen niet bij mij ik ben het denk misschien te erg........... en de pil wil ook niet echt.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Als je zoveel bloed moet je miss eens een keer de pil overwegen...? of iets anders bij de dokter proberen.


    "Let them eat cake!"

    Omg, zo erg.
    Jullie hebben gewoonweg geen vuilbakken ofzo.
    Als ik ongesteld ben doet mijn buik echt niet normaal veel pijn Ö;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Bij ons staan er vuilnisbakken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een jongen -doet vreugdedansje-

    En ja (is heel slim) Er staan toch prullebakken? Dat weet ik zelf dat meiden die hadden (kuch kuch)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Prikpil.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Staan er geen vuilbakken in die wc's :8


    Just a simple "I love you" (:

    1. er zijn toch wel vuilnisbakken? en anders zou ik het gewoon in de wc doen. moeten hun maar een prullubak neerzetten, hoor ;p
    2. dat verschilt per keer en per persoon, soms heb je zowat nix en de andere keer een bloed-overload... heb ik ook welis gehad schrok me rot >.<
    naja,, succes :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Anders neem je een vuilniszak mee..


    "I shut my eyes in order to see.'

    wij hebben ook prullenbakken in de wc's...
    Wie gebruikt er trouwens tampons?? ik vind die dingen eng, maar ik wil ze ook gebruiken... :(


    You are beautiful, you are love.