• Kappa, Delta, Alpha, Zeta,

    6 meisjeshuizen strijden om die welbegeerde beker. Ze zette alles op alles om hem te winnen, zelfs als ze moeten vals spelen.
    In totaal zijn er 3 onderdelen. 1) sport. 2)kennis 3)talent. Wie wint wie verliest? dat volg je hier.




    wat ik nodig heb

    -5 meisjes voor de delta's, de winnaars van 5 jaar geleden (de laatste wedstrijd) De delta's zijn de meest populaire meisjes.
    1 aanvoerder; Faith Ohlen
    4 andere; Alice McAllister

    -5 meisjes voor de kappa's, deze meisjes houden van fun en vriendschap, ze zij vriendelijk maar weten wanneer ze moeten vechten.
    1 aanvoerder: Lauren O'Cassle
    4 andere: Mary Joanne James, Rowena Diferren



    -5 meisjes voor de zeta's, de meisjes zijn echte dromers, ze vinden dat zolang je gelooft je dromen uitkomen.
    1 aanvoerder: Ellen Weeks
    4 andere: Milly Molen



    -5 meisjes voor de Alpha's, deze meisjes zijn strijdlustig en appart, ze zien er anders uit dan andere en zijn daar trots op.
    1 aanvoerder:Abhi Downs

    4 andere: Shinku Delano





    IN te vullen:

    delta's-kappa's-zeta's-alpha's?
    naam:
    leeftijd (18+):
    hobbie's:
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis):
    studierichting(universiteit):
    foto:
    tekstjes:
    leuke titel(dacht aan Sorority Wars)

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 13:18 ]


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Heb je een jongen/man nodig?
    -Ik maak het liefst mannelijke rollen-

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 19:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Aanvoerder Kappa's!
    En dat is van de film van gisteren hé? ^^
    Info komt (:
    naam: Lauren O'Cassle
    leeftijd (18+): 21 Jaar
    hobbie's: dansen, muziek luisteren, gitaar spelen, uitgaan, avonden organiseren met vriendinnen
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): lief, vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, zorgzaam,
    studierichting(universiteit): Rechten
    foto: deze of deze
    tekstjes:
    Hallo meiden,
    Ik ben Lauren O'Cassle, een jongedame van éénentwintig jaar en lid van een super leuke studentengroep; de Kappa's! Bij ons zijn vriendinnen en fun het meest belangrijke en als aanvoerder moet ik er dan ook voor zorgen dat dat er in voor komt. Mijn vriendinnen en meisjes van de Kappa's zijn heilig voor me en één keer in een week hou ik dan ook een meidenavond met films, eten en drank en veel plezier. Mensen beschrijven me als een levensgenieter en een goede leider, maar zelf ondervind ik toch wel enige negatieve kanten aan mijn karakter. Ik hou van uitgaan, muziek luisteren en vooral van lezen, omdat ik zo mijn kennis verruim of mijn problemen even kan vergeten. Maar ik ga er weer van door. Als jullie ook lid van de Kappa's willen worden, geef dan gerust eens jullie gegevens door. Bye <3

    leuke titel; Sorority Wars vind ik wel mooi (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:15 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ikke wil wel
    info komt (A):$
    -Zeta Meisje

    delta's-kappa's-zeta's-alpha's
    naam: Milly Molen
    leeftijd (18+): 18
    hobbie's: Lezen,Tekenen,Dromen
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Stil,Verlegen,Dromerig,Aardig,Vergeetachtig
    studierichting(universiteit): Kunst/Tekenen
    foto: http://www.intlwota.com/aitakatta/wp-content/uploads/2009/04/manami176.jpg
    tekstjes:
    ...oh haaj allemaal,ik ben Milly en al 18 jaar.
    Ik hoor bij de Zeta's,echte dromers zeggen,is ook wel waar :$ soms droom ik zo weg dat ik mijn gedachten soms niet ergens bij kan houden
    Maarja een Dromer zijn is goed,zo kan je eveb van de 'Harde Realiteit' ontsnappen ^^
    Uhmm...nou dat was het dan,dag!

    leuke titel(dacht aan Sorority Wars) ; ja is leuk ;)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:12 ]


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    Aanvoerder Alpha's (:
    naam: Shinku Delano
    leeftijd (18+): 18
    hobbie's: Met vrienden rondhangen, Uitgaan, Kleding ontwerpen.
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Hyper, Vrolijk, Vriendelijk, Soms snel boos (x
    studierichting(universiteit): Mode&Design
    foto: http://www.polyvore.com/cgi/img-set?.out=jpg&id=cAnYKqc93hGIFu_-cy_buA&size=l of http://i.ytimg.com/vi/-EAVDOcjIkU/0.jpg
    tekstjes:
    Hi People,
    Ik ben Shin, aanvoerder van de Alpha's! Ik&mijn vriendinnen doen lekker ons ding, we trekken ons weinig aan van andere mensen. Onze kledingsstyle kan niet apart genoeg zijn. M'n vrienden zijn apart&daarom hou ik van ze. Kom je aan mijn groep dan kom je aan mij. Wij winnen die beker!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:38 ]

    delta's-kappa's-zeta's-alpha's?
    naam: Alice McAllister
    leeftijd (18+): 19
    hobbie's: Muziek. Feesten. Shoppen. Concerts.
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Bitchy. Flirtering. Goodlachs. Ochtenhumeur.
    studierichting(universiteit): Psychologie
    foto: Klik.
    tekstjes:
    Mijn naam is Alice McAllister ik ben negentien jaar en één van de leden van de Delta's. Ze beschouden ons als stereo types. Mooi, populair maar vooral dom. Dit jaar zullen we het tegendeel bewijzen. Dit jaar winnen wij na vijf jaar eindleijk terug de beker.


    Blub blub.
    (flower)


    We'll never be as young as we are tonight

    zeta's, liefst aanvoerder, maar het maakt niet zoveel uit. ^^
    naam: Ellen Weeks
    leeftijd (18+): 22
    hobbie's: Computeren, vrijwillig helpen bij de SPCA
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Lief, behulpzaam, snel op haar tenen getrapt, dromerig
    studierichting(universiteit): Studeert voor Fotograaf (Als dat bestaat? :x)
    foto: http://quizilla.teennick.com/user_images/M/MA/MAN/manga-girl4life/1182180498_neko-girl2.jpg
    tekstjes: Heb je de sterren gezien? De sterren hebben mij vannacht verteld dat we goede kans maken om te winnen. 'We?' Zal je nu denken. Wel, ik ben een van de leden van de Zeta's. Ik noem Ellen weeks en ben 22 lentes jong.

    Die titel die je hebt is leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:11 ]


    Let the Night embrace you

    Jij hebt gisteren naar die film gekeken, hé? (':

    Delta's, aanvoerder.
    Naam: Faith Ohlen
    leeftijd (18+): 19
    hobbie's: Zingen, dansen, fun maken,..
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): doet zich voor als een zeer vriendelijk iemand, maar is eigenlijk een onzekere bitch.
    studierichting(universiteit): /
    foto: http://thumbs.dreamstime.com/thumb_292/1216713845BM9noN.jpg
    tekstjes: Hé, ik ben Faith Ohlen. Een negentien jarig meisje van negentien jaar. Ik ben de aanvoerder van de Delta's en kijken er naar uit om deze beker dit jaar te winnen! We zullen ons helemaal geven voor de beker. Ik wil dat wij winnen en niemand anders!

    leuke titel Sorority Wars

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 20:19 ]


    You'll never dream alone. <3

    Je zei dat er nog Beta's waren (:
    naam: Jack Ribones.
    leeftijd (18+): 27
    hobbie's: Gitaar spelen, piano spelen.
    karakter: Stil, wijs (dus als hij wat zegt is het goede raad), koppig/eigenwijs.
    studierichting(universiteit): Ik snap dit niet :'DD
    foto: Klik
    tekstjes: Hallo, mijn naam is Jack Ribones. Ik ben 27 jaar en hoor bij de deta's, natuurlijk de mannen groep. Ik heb niet graag de leiding maar ik geef graag wijze raad waar de rest zéker wat aan heeft. Het is beter dat je geen ruzie met me hebt, want áls dat zo is.. kun je beter weggaan.
    leuke titel: No idea D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Dankje voor de rol liefje! (flower)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Alpha aanvoerder
    Naam: Abhi Downs
    leeftijd (18+): 23
    hobbie's: Drummen, discussiëren en lezen.
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Trots, slim, sluw, altijd leider van de groep, maar luisterd naar ideeën.
    studierichting(universiteit): Natuurwetenschappen, maar het laatste jaar heeft ze niet gedaan, ze vond het saai. Daarom is ze hier bij gegaan.
    foto: Abhi Downs
    tekstjes: Hey, ik ben Abhi. Ook ben ik wel eens Ab genoemd, als je dat zou willen weten. Of we dit jaar gaan winnen? Ik zou niet weten waarom. Ik heb een topteam, en niet te vergeten, ik ben een topleider. Dit alles is beter dan die hele universiteit bij elkaar. Pff.
    Later.
    Leuke titel: Sorority Wars vind ik echt leuk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    delta's -kappa's-zeta's-alpha's?
    naam: Melanie Blom
    leeftijd (18+): 21
    hobbie's: tekenen, schilderen, met hond spelen, naar bios
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis): Lief, Beschermend, Eigenwijs, Hyper
    studierichting(universiteit): Studeerd medicijnen
    foto: (geen idee xD )
    tekstjes:
    Haaj!
    Ik ben Melanie!
    Ik ben 21 jaartjus jong en studeer medicijnen.
    Ik houd ervan om met mijn hond te spelen en te tekenen en schilderen.
    En ik zit bij de delta's
    Groetjes!


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    delta's-kappa's-zeta's-alpha's?
    naam: Mary Joanne James
    leeftijd (18+): 19
    hobby's: koken, kunst & feesten
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis):gezellig druk, lui, nieuwsgierig, koppig, sociaal, vriendelijk
    studierichting(universiteit): Kunstgeschiedenis
    foto:http://www.fashiononlineguide.com/170-girl%20red%20hair.jpg
    tekstjes:
    Mary Joanne James werd ik negentien jaar gelden genoemd. Twee jaar na men broer Chace Andrew James. Hij en ik komen heel goed overeen. Mijn moeder voeden mij en mijn broer alleen op. Onze vader heeft ons verlaten twee jaar nadat ik was geboren. Veel herinner ik me niet meer van hem. Enkel vage beelden en foto's. Mijn passie voor koken en kunst kreeg ik van mijn moeder. Ze staat soms dagen in de keuken. Mijn liefde voor feesten dan weer van mijn broer. Hij nam me mee naar mijn eerste feestje en gaan nu nog vaak samen uit. Ik studeer nu Kunstgeschiedenis aan de Universiteit.
    leuke titel: Sorority Wars is leuk

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 21:30 ]


    It's all for you, my butterfly.

    delta's-kappa's-zeta's-alpha's
    naam: Rowena Diferren
    leeftijd (18+):19
    hobbie's:Gek doen - Boksen- tekenen- strand lopen
    karakter (wordt gedeeltelijk bepaald door studentenhuis):Lief- Kort lontje- Betrouwbaar-Gek(op een goeie manier haha)-Stoer- Bijdehand
    studierichting(universiteit):Advocaat
    foto:http://turboton.web-log.nl/tuin2006/Ogen.jpg
    tekstjes:Heey ik ben Rowena differen ik zit bij de kappa ik hou van me vrienden en sta altijd voor ze klaar ik hou van gek doen en lol maken en als er op vechten aan komt sta ik er altijd wel tussen ;)
    Dat was het :D Doeeeg
    leuke titel(dacht aan Sorority Wars)= Wel goeie naam meot je doen ;)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:01 ]


    HET GAAT HEEL DIEP