• misschien slaat dit nergens op maar;
    ik moet straks naar de tandarts, en dan worden er drie tanden getrokken. dan moet er een verdoving worden gedaan met naalden en zo. in mijn tandvlees. -ril ril-
    heeft iemand dit ook eens gehad, zo ja, doen de prikken pijn?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sissel schreef:
    Ik heb eens een spuit in mijn tandvlees gehad, ja.
    Ik weet d'r niet meer zoveel van dus ik denk wel dat het meevalt. ^^

    :O ze hebben je gehersenspoeld!
    -grapje-
    Het zal vast wel even pijn doen, maar het kan erger.
    Een goede vriendin van mij heeft net een wortelkanaalbehandeling overleefd en slikt minstens 600 mg ibuprofen per dag, maar ze leeft nog steeds en gaat gewoon naar school. Als zij dat kan overleven, kan jij dat van jou vast ook :]
    (Ik hoop dat dit ook maar enigszins bemoedigend was xD)


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou, het zit erop!
    Ik voelde helemaal niks van de prikken, alleen als ze hem eruit haalde vond ik het een beetje een ranzig geluid.
    Nu voelt het echt alsof ik een eendebek heb, terwijl mijn mond niet opgezwollen is ofzo. Het voelt wel raar aan, alsof ik iemands anders' mond aanraak. x']
    Bedankt allemaal! (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb dat gelukkig niet gehad, lijkt mij ook eng, dus het slaat wel ergens op hoor xD

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 17:36 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben ook als de doood voor tandartsen ._.
    Ik heb nu sinds kort een nieuwe en ik moest maandag alleen. Het viel heel erg mee, denk maar zo: Nu even een kwartiertje/halfuurtje klote, maar daarna nóóit meer!
    Zo denk ik altijd ._.
    en goddamnit bij mij moeten er ook 3 tanden worden getrokken maar daar ga ik ook nog is even een goed woordje over praten met mijn ortho want ik ben het er niet mee eens.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik moest eens mn 4 voortanden + een kies die nog vast zat laten trekken :x maar ik weet niet meer hoe het voelde :'D
    en gelukkig voor jou dat je het al gehad hebt :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik ben ook bang van die spuiten. Maar die zijn zo lang o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Het doet even pijn, vergelijkbaar met een prikje in je arm, daarna niets meer;') Het enige vervelende is dat je erna niet goed kan eten omdat je lip nog slaapt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Na-ah, dat doet toch geen pijn? ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    doet totaal geen pijn alleen irritant dat je niet kunt slikken en een tijdje als een mongooltje uitziet met een kaak die niet beweegtxD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.