• Dat moet ik dus laten doen. Ik loop al een maand rond met steken in mijn rechterpols (die zelfs naar mijn pink, ringvinger en middelvinger heen lopen), nadat ik tijdens de gymles een blessure opgelopen heb. De dokter dacht eerst dat mijn pols gekneusd was (aangezien drie vingers en mijn duim heel dik werden en de hele tijd tintelde). Dat was gelukkig na drie dagen weg (het tintelen), maar de pijn in mijn pols bleef: dus ik ging terug naar de dokter: je hebt je polsband gescheurd. Ik kreeg pijnpleisters mee, het zou na tien dagen over geweest moeten zijn. Dat was het niet, sterker nog die pleisters hielpen helemaal niet: ik voelde gewoon steken door die pleister heen (maar ik heb wel de hele kuur afgemaakt). Dus ik weer terug naar de dokter: hij verwees me door naar het ziekenhuis om een echo en röntgenfoto's van mijn pols te laten maken. Daar bleek niks abnormaals uit, maar ik heb nog steeds pijn dus nu moet ik een MRI-scan laten maken. (op acht november). Ik zie er eigenlijk wel tegenop.

    Wie heeft er nog meer zo'n scan gehad, en hoe was jouw ervaring?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2010 - 23:34 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb het nog nooit gehad..

    Maar veel succes ermee..


    I love BTR and One Direction!

    Ik heb het gehad toen ze waren aan het onderzoeken wat ik had, voor mijn buik. Ik zou eerst de contrastvloeistof door een slang krijgen, maar mocht het drinken (smaakt net als zwembadwater, maar is wel te doen). Het nadeel is dat ik echt heel erg claustrofobisch ben en doodsangsten uitstond in die tunnel, ik moest er helemaal in en hij maakte (vond ik dan) facking enge geluiden. Maar toen ze de kleurvloeistof in wouden spuiten maar het niet lukte (na 5 keer, damnit) en de dokter erbij wilden halen, hoefde ik al niet meer terug want hij zag het al. Weet je hoe blij ik was :'D
    Ok dit verhaal was misschien niet zo heel geruststellend.. Maar voor je pols is het wel heel anders denk ik, zonder contrastvloeistof enzo. Scheelt al een hoop


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn moeder heeft dat vaak gehad, maar ze vertelt mij altijd dat het niet eng is.

    Succes btw!(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    @ShawtyLovee: dankje.

    @AAAAAAAAHHH: Ik heb niks over contrastvloeistof gehoord, wel dat ik er helemaal in moet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Turn schreef:
    Mijn moeder heeft dat vaak gehad, maar ze vertelt mij altijd dat het niet eng is.

    Succes btw!(flower)

    Dankje


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn moeder moest er ook in, en zij was er doodsbenauwd voor, het viel achteraf wel, zei ze later, however
    veeeeelsucces (flower)


    we were always meant to say goodbye.

    Mijn oma is er al een paar keer in geweest en die zegt dat het een tering herrie maakt. Klopt ook wel omdat die stralen die tegen je huid aankomen een gevoel geven waardoor je lichaam dat omschakelt en je voor je gevoel harde klappen hoort.
    Het is een vrij rotte ervaring, maar je moet vooral heel goed jezelf voorhouden om kalm te blijven. Dat is het beste wat je kunt doen, want in paniek raken maak je het alleen maar moeilijker mee en achteraf valt het best mee. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik moest zo'n scan laten maken van me holtes (voorhoofd, neus etc.) omdat ik 2x achter elkaar een voorhoofdsholte ontsteking had en ze wilde weten waar dat van kwam.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 0:41 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Grapje, wat ik had was een CT scan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sorry, nooit gehad.
    Maar heel veel sterkte (flower).


    you're my favourite part of the day ~

    Uhm ik heb al vaker MRI en CT scans gehad. Maak je maar geen zorgen, het is zo voorbij en denk maar zo 'dan weet je tenminste wat er aan scheeld en wat ze eraan kunnen doen', toch? Het maakt wat lawaai, waardoor het misschien bij verschillende mensen eng overkomt, maar het is enkel het geluid en meestal duurt zo'n scan niet al te lang, en al helemaal als het alleen voor je pols is (krul). Succes in ieder geval alvast!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik duim voor je. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bedankt allemaal<3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    @ShawtyLovee: dankje.

    @AAAAAAAAHHH: Ik heb niks over contrastvloeistof gehoord, wel dat ik er helemaal in moet.

    Dan zal je dat ook niet krijgen, lijkt me ook niet nodig aangezien het je pols is :'D Dus als je geen last hebt van echte claustrofobie, dan is het echt no big deal. Met een beetje geluk mag je zelfs je muziek meenemen, bij sommige ziekenhuizen draaien ze die dan voor je als je geen ademhalingsopdrachten krijgt. Wat jij dan waarschijnlijk ook al niet zal krijgen. Tenzij het probleem is dat je ademt door je pols. Wtf flauw gepraat hier om 1:14, ik hou al op.
    Superveel succes in ieder geval, en ik hoop dat de uitslag meevalt.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 1:02 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    (...)
    Dan zal je dat ook niet krijgen, lijkt me ook niet nodig aangezien het je pols is :'D Dus als je geen last hebt van echte claustrofobie, dan is het echt no big deal. Met een beetje geluk mag je zelfs je muziek meenemen, bij sommige ziekenhuizen draaien ze die dan voor je als je geen ademhalingsopdrachten krijgt. Wat jij dan waarschijnlijk ook al niet zal krijgen. Tenzij het probleem is dat je ademt door je pols. Wtf flauw gepraat hier om 1:14, ik hou al op.
    Superveel succes in ieder geval, en ik hoop dat de uitslag meevalt.

    Bij mij is het 1:09!


    I recycle my thoughts.